Inför: Ny träff vid bauhause Norrköping den 4/10/08!! Alla välkommna sista chansen för i år!!

Teddybearvby
2 oktober 2008 · 144 Inlägg

vinter bil i så fall

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
Mr_Lightning I bleed Ford blue
2 oktober 2008 · 221 Inlägg

Sommarbil, om jag kommer förstås !

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford Kuga (2011)
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Powerman Japan Quality
2 oktober 2008 · 670 Inlägg

jocke_berg93 skrev:
kommer om ja inte är den enda som åker sommar bil tongue

Nej jag kommer i sommarbilen i så fall om jag dyker upp smile

Senast redigerat av Powerman (2 oktober 2008)

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
Peking_tjej
3 oktober 2008 · 82 Inlägg

Tycker det är en dålig idé. I alla fal att ha den på bauhaus...blev ju en del skriverier om sisa träffen där, många som klaga tyvärr.
Dumt att irritera folk igen men en "halv dan träff" Bätter o "spara" bahuahse till nästar år..om man nu kommer att kunna vara där då.

Mr_Lightning I bleed Ford blue
3 oktober 2008 · 221 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Tycker det är en dålig idé. I alla fal att ha den på bauhaus...blev ju en del skriverier om sisa träffen där, många som klaga tyvärr.
Dumt att irritera folk igen men en "halv dan träff" Bätter o "spara" bahuahse till nästar år..om man nu kommer att kunna vara där då.

Bauhaus parkering kommer garanterat vara låst med bom nästa år !

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Ford Kuga (2011)
Autotech-Racing
3 oktober 2008 · 39 Inlägg

Mr_Lightning skrev:

Peking_tjej skrev:
Tycker det är en dålig idé. I alla fal att ha den på bauhaus...blev ju en del skriverier om sisa träffen där, många som klaga tyvärr.
Dumt att irritera folk igen men en "halv dan träff" Bätter o "spara" bahuahse till nästar år..om man nu kommer att kunna vara där då.

Bauhaus parkering kommer garanterat vara låst med bom nästa år !

Jo det tror jag med tråkigt är det när det är den bästa platsen för det hela,
Skulle ju gå ha det nere vid Mico men är ju lite vell långt för dom som går till träffen m.m.

Jag har inget emot dig, Jag hatar alla.
TurboTias Permanently Banned
3 oktober 2008 · 343 Inlägg

Mr_Lightning skrev:

Peking_tjej skrev:
Tycker det är en dålig idé. I alla fal att ha den på bauhaus...blev ju en del skriverier om sisa träffen där, många som klaga tyvärr.
Dumt att irritera folk igen men en "halv dan träff" Bätter o "spara" bahuahse till nästar år..om man nu kommer att kunna vara där då.

Bauhaus parkering kommer garanterat vara låst med bom nästa år !

Kanske inte bom.. men samma sorts förbud som Maxi fixade har det pratats om vet jag.

På tal om Maxi så vill jag minnas att förbudsskyltarna var borta sist jag åkte förbi smile
När är dom klara? wink

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
BMW 330d "M Performance" (2016)
Mr_Lightning I bleed Ford blue
3 oktober 2008 · 221 Inlägg

TurboTias skrev:
Kanske inte bom.. men samma sorts förbud som Maxi fixade har det pratats om vet jag.

På tal om Maxi så vill jag minnas att förbudsskyltarna var borta sist jag åkte förbi smile
När är dom klara? wink

Same same but not.

Vi får väl se hur det blir på Maxi, frågan är bara hur stor parkeringen blir.


Saxat fråm deras hemsida:

Det 1:a spadtaget togs den 18 december 2007 av Martin Bjöörn ECP, Eva Andersson kommunalråd, Kenneth Malmberg Centrumchef, David Wong Ordförande företagareföreningen, Lennart Johansson Köpman Maxi ICA Stormarknad samt representant från Skanska.

Ombyggnaden beräknas ta 18 månader och innefattar en tillbyggnad på c:a 8 000 kvm, 30 nya butiker inom framförallt mode och hem, ny yttre fasad, ny inredning i gallerian, ett parkeringsgarage med 200 parkeringsplatser, en ny entré (totalt 3 st), ny förbättrad logistik på parkeringen, ny in- och utfart från den stora parkeringen samt en ny väg runt huset.


Så att nångång nästa sommar kanske.


Mvh

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford Kuga (2011)
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Cableguy Lindén
3 oktober 2008 · 122 Inlägg

kommer inte, bilen är avställd o halvt nerplockad.

Volvo 965 D5 "250hk 550nm" (1996)
Robban Z
4 oktober 2008 · 22 Inlägg

Kommer i Sommarkärran.

jalvret
4 oktober 2008 ·

kanske tittar förbi

The_Bunny
4 oktober 2008 · 246 Inlägg

Vad jag vet så har det väll alldrig varit så att vi har blivit avvisade från områden med träffar förrän det började börnas och sladda runt. Lite prat om allt skräp i början på maxi tiden, men det var det ju några goda själar som tog hand om. Och vad jag vet har det funkat bra med att hålla skapligt rent på bauhaus.
Så det som irretarar är väll att det förstörs när det börnas?
Nog för att jag tycker att det är jätte kul att titta på alla som har råd med dubbla uppsättningar gummi, men kan man hålla inne på sladdandet kanske man t.o.m få lov att vara kvar på ett ställe en längre tid.
Satsa på media markt nästa år då eller? (Fotgängare skaffa inlines?)

Funderingar från The_Bunny

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
wallan
4 oktober 2008 · 66 Inlägg

kommer nog förbi

Volvo FTW
foborg
5 oktober 2008 · 332 Inlägg

The_Bunny skrev:
Vad jag vet så har det väll alldrig varit så att vi har blivit avvisade från områden med träffar förrän det började börnas och sladda runt. Lite prat om allt skräp i början på maxi tiden, men det var det ju några goda själar som tog hand om. Och vad jag vet har det funkat bra med att hålla skapligt rent på bauhaus.
Så det som irretarar är väll att det förstörs när det börnas?
Nog för att jag tycker att det är jätte kul att titta på alla som har råd med dubbla uppsättningar gummi, men kan man hålla inne på sladdandet kanske man t.o.m få lov att vara kvar på ett ställe en längre tid.
Satsa på media markt nästa år då eller? (Fotgängare skaffa inlines?)

Funderingar från The_Bunny

Håller med!  Jag går på fordonsgymnasiet ute vid F13, o det vore ett perfekt ställe att hålla till på om militären rensade undan lite material som ligger lite här o var. Långa rakor o lite större uppställningsytor, nackdelen är väl att det inte finns nån belysning.
Ett tips om man får tillåtelse att vara där är ju att polisen informeras så att dom kommer vid kl 18 o öppnar grindarna in till området, och kommer förbi o ser till att alla är ute från området o låser grindarna igen vid 3 tiden eller nåt ... ja tror faktiskt det skulle funka.

Och då kan man ju oxå hålla racen som anordnas inne på området, dels blir det säkrare för övriga trafikanter och personer så man slipper stå så nära bilarna som kör, och sen blir det ju mer sammanhållning mellan bilarna under kvällen.

Jag tror ärligt att det skulle funka om man fick militären och polisens tillåtelse, vilket det oxå har vart prat om.

Kan även tillägga att F13 är ett gammalt flygfält med 2 startbanor och större asfaltsplaner, polisen har bla sina förartester o träningar där ute då dom maxar bilarna och har väjningsprover m.m

smile

Senast redigerat av foborg (5 oktober 2008)

kvarna_21
5 oktober 2008 · 296 Inlägg

jo det skulle vara perfekt:)

men krånglet är ju att ingen kommun vill lägga pengar på oss motor intresserade tyvärr. politikerna har andra intressen än motorsport så dom satsar pengar på det ist:(
så tror jag det är iaf...

men man kan ju alltid hoppas:) dom flesta racen nu förtiden känns inte så säkra när det står folk en meter från starten o längs med hela rakan. om en bil för lite sladd så kommer det snart hända något allvarligt:(

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Mr_Lightning I bleed Ford blue
5 oktober 2008 · 221 Inlägg

Nu är det ju så att kommunen inte har nåt att göra med F13.
Även om dom ville så är det inte upp till dom, utan detta är en militär anläggning.
Och prata med försvaret om detta tar tid om man inte har rätt kontakter.

I dont need sex, the goverment fucks me every day !
Ford SVT F-150 Lightning "Rödis" (2000)
Ford Kuga (2011)
WeDo
5 oktober 2008 · 3 390 Inlägg

Låser här då träffen har varit. Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill prata vidare om träffen. (ej planera ny träff)

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang