18WOS HAULIN MED MM Lägg gärna upp bilder på era LASTBILAR i spelen!

te_wik Forummoderator
2 januari 2009 · 12 813 Inlägg

Även jag har börjat lira detta nu, men nu undrar jag.. hur sover man då? JAg var ute å körde lite runt runt sen börja killen gäspa.. stannade på ett ställe där de stod massa tradare, stannade motor osv men hur sover jag då? ^^ Vad händer om jag inte sover ?

Å faan va lätt de är att få böter.. kör ju i varje röd ljus då bromsarna inte tar nå typ, haha.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Munkens
2 januari 2009 · 349 Inlägg

te_wik skrev:
Även jag har börjat lira detta nu, men nu undrar jag.. hur sover man då? JAg var ute å körde lite runt runt sen börja killen gäspa.. stannade på ett ställe där de stod massa tradare, stannade motor osv men hur sover jag då? ^^ Vad händer om jag inte sover ?

Å faan va lätt de är att få böter.. kör ju i varje röd ljus då bromsarna inte tar nå typ, haha.

Mvh Tommy

Du stannar lastbilen, sedan går du in på menyn och trycker på "advance time", sen vilar du en sisådär åtta timmar. När det gäller bromsarna så går det bättre om du använder avgasbromsen också, blir en jäkla skillnad i bromsträcka.

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
te_wik Forummoderator
2 januari 2009 · 12 813 Inlägg

Munkens skrev:

te_wik skrev:
Även jag har börjat lira detta nu, men nu undrar jag.. hur sover man då? JAg var ute å körde lite runt runt sen börja killen gäspa.. stannade på ett ställe där de stod massa tradare, stannade motor osv men hur sover jag då? ^^ Vad händer om jag inte sover ?

Å faan va lätt de är att få böter.. kör ju i varje röd ljus då bromsarna inte tar nå typ, haha.

Mvh Tommy

Du stannar lastbilen, sedan går du in på menyn och trycker på "advance time", sen vilar du en sisådär åtta timmar. När det gäller bromsarna så går det bättre om du använder avgasbromsen också, blir en jäkla skillnad i bromsträcka.

Jasså så man behöver inte köra till ett hotell varje gång?
Jaa. jag märkte att när man trycker på "B" så bromsar den mkt bättre, det låter bara förjävligt, haha.

Förresten, bara jag som åkt iväg på en leverans och glömt trailern? tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Dipset Mustasch-voff!
2 januari 2009 · 21 Inlägg

Bara jag som sticker ut, och spelar euro truck simulator? :$

"Actions speak louder than words."
te_wik Forummoderator
2 januari 2009 · 12 813 Inlägg

Dipset skrev:
Bara jag som sticker ut, och spelar euro truck simulator? :$

De funkade inte på min dator sad

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
te_wik Forummoderator
3 januari 2009 · 12 813 Inlägg

Någon som kan förklara hur jag får in egna låtar i stereon? smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang