Styla min Fiesta (Första bil)

ajka
22 januari 2009 · 194 Inlägg

DaNi8331 skrev:
Jag sa inte att jag skulle ha lambodörrar, Jag sa att det skulle vart fränt...-.-
Ni gillar tydligen inte att 14åringar börjar skruva så tidigt.

Haha, okej så du är 14. Ja det förklarar ju en del smile
Ta inte och gör något på egen hand på bilen bara när du är så ung bara (som t ex göra om till cab, borra hål till takvinge, sätta gälar på huven)

Känner du någon äldre som är schysst och bilintresserad som brukar hålla på med bilar är nog det bästa du kan göra att försöka hänga med där när du kan och får. Tror du kommer ändra dig många gånger fram tills du tagit körkortet så bilen som verkar så het idag kanske du inte ens vill sätta dig i när du är 18?

TritoN Motorburen Ungdom
22 januari 2009 · 499 Inlägg

ajka skrev:

DaNi8331 skrev:
Jag sa inte att jag skulle ha lambodörrar, Jag sa att det skulle vart fränt...-.-
Ni gillar tydligen inte att 14åringar börjar skruva så tidigt.

Haha, okej så du är 14. Ja det förklarar ju en del smile
Ta inte och gör något på egen hand på bilen bara när du är så ung bara (som t ex göra om till cab, borra hål till takvinge, sätta gälar på huven)

Känner du någon äldre som är schysst och bilintresserad som brukar hålla på med bilar är nog det bästa du kan göra att försöka hänga med där när du kan och får. Tror du kommer ändra dig många gånger fram tills du tagit körkortet så bilen som verkar så het idag kanske du inte ens vill sätta dig i när du är 18?

Håller faktiskt med här, i din ålder är det jätte coolt med allt som kan blinka, men jag kan nästan garantera att när du blivit 18 och står med kortet i ena handen och bilnyckeln i andra handen är det inte lite häftigt längre tongue, Jag vet för även jag tyckte det var fränt när allt udda kunde lysa och blinka och ge en epilepsi innan man gick och la sig. Ta och skaffa några andra fälgar, det gör överhört mycket på en bil nu förtiden och skaffa lite allmänn styling bara. Lycka till.

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton
lundan_89
22 januari 2009 · 76 Inlägg

TritoN skrev:

falkn skrev:

TritoN skrev:
Vet inte vad ni tycker men i mina ögon är fiesta en jävla skit bil, dom är så fula så man undrar ju om inte man borde få betalt för att köpa dom. Bilar som Fiesta, nu syftar jag på dom äldre går inte styla, hur du än gör kommer det se ut som världens bonn trimm edition med atraktor styling så det heter fjortisragg på g. Men det är helt vad jag tycker, men visst kasta i en värr motor men strunta i neonet.

Du kör ju själv en 740 gl iofs. Eller, kommer väl göra när du får körkort.

Vet inte, men jag antar att du inte kollat på mitt motorbygge.. Sedan uttryckte jag mig inte som att det skulle vara något dåligt med en fiesta, eller ? Du verkar ta det som det. Jag sa och skrev att det var vad jag tyckte ..

haha kollade ditt "motorbygge" nyss, de jag kom fram till va att du honart och målat lite? eller va det något mer? låt killen styla sin fiesta nu!

saaaaaaaaaab<3
DaNi8331
22 januari 2009 · 121 Inlägg

Lundan_89 : Tyvvär så är fiestan till salu...'
AJka : Jadå, Jag har den vid min Farbrors Firma, Han har garage där men lånar ut det åt nån just nu , därför jag inte kan skruva där nu, Får lite hjälp av pappa och lite av min farbror så det är lungt smile
TritoN: Vill inte ha allt för mycket neon, Och tror inte neon passar på den bilen (celica). Ska försöka hålla lite retrostuk smile

Mortalis VW-nörd?
22 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Vafan e de för bil de handlar om längre? Helt förvirrad...inte e de en Fiesta iaf verka de som...suck

te_wik Forummoderator
22 januari 2009 · 12 813 Inlägg

Mortalis skrev:
Vafan e de för bil de handlar om längre? Helt förvirrad...inte e de en Fiesta iaf verka de som...suck

Det är en gammal RWD Celica nu... roll

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Jespur
22 januari 2009 · 63 Inlägg

TritoN skrev:

ajka skrev:

DaNi8331 skrev:
Jag sa inte att jag skulle ha lambodörrar, Jag sa att det skulle vart fränt...-.-
Ni gillar tydligen inte att 14åringar börjar skruva så tidigt.

Haha, okej så du är 14. Ja det förklarar ju en del smile
Ta inte och gör något på egen hand på bilen bara när du är så ung bara (som t ex göra om till cab, borra hål till takvinge, sätta gälar på huven)

Känner du någon äldre som är schysst och bilintresserad som brukar hålla på med bilar är nog det bästa du kan göra att försöka hänga med där när du kan och får. Tror du kommer ändra dig många gånger fram tills du tagit körkortet så bilen som verkar så het idag kanske du inte ens vill sätta dig i när du är 18?

Håller faktiskt med här, i din ålder är det jätte coolt med allt som kan blinka, men jag kan nästan garantera att när du blivit 18 och står med kortet i ena handen och bilnyckeln i andra handen är det inte lite häftigt längre tongue, Jag vet för även jag tyckte det var fränt när allt udda kunde lysa och blinka och ge en epilepsi innan man gick och la sig. Ta och skaffa några andra fälgar, det gör överhört mycket på en bil nu förtiden och skaffa lite allmänn styling bara. Lycka till.

Du är väl 17 !?

pat
22 januari 2009 · 132 Inlägg

Don´t feed the troll

DaNi8331
22 januari 2009 · 121 Inlägg

Mortalis skrev:
Vafan e de för bil de handlar om längre? Helt förvirrad...inte e de en Fiesta iaf verka de som...suck

Det är en gammal Toyota Celica -84 smile http://www.geting.se/image.php/146954-Finish.jpg

chrizz Administratör
22 januari 2009 · 11 790 Inlägg

Garagets målgrupp är 18 och äldre. Låser här och hänvisar trådskaparen till någon annan för åldern lämpligare community.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang