Hjälp sökes till en gåta :)

dusty Living in the fastlane
7 december 2006 · 2 616 Inlägg

jag har inte listat ut den ännu men jag håller på wink

Granholm Dude
7 december 2006 · 197 Inlägg

Jag tror inte det är nån gåta... jag tror nån jävlas med dig

Ät aldrig snö som blivit gul!
Volvo 945 Turbo "Sleepern" (1995)
Danijel
7 december 2006 · 237 Inlägg

Catling skrev:
Om det inte har nått att göra med VAD han hörde så måste det vara nått med vad ha INTE hörde.

Det kanske är som sandmans svar fast att skivan hade tagit slut?

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
Psykdoktorn
8 december 2006 · 194 Inlägg

Apropå cOnnes egna gåta -den som var blå och i havet och allt det där. Hade du tänkt att blåvalen skulle bli svaret på den, eller kommer du bara att jäklas med vännen tills den tröttnar och ger upp? *ler*

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.
c0nne
9 december 2006 · 401 Inlägg

Psykdoktorn skrev:
Apropå cOnnes egna gåta -den som var blå och i havet och allt det där. Hade du tänkt att blåvalen skulle bli svaret på den, eller kommer du bara att jäklas med vännen tills den tröttnar och ger upp? *ler*

haha kunde ha varit tongue men jag sa nej hela tiden till vad hon än kom på.. så gav hon upp och då berättade jag att det var en "förvirrad blå havsgris med vingar som är autistisk" tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
MrTurbo Better than God \o/
9 december 2006 · 1 882 Inlägg

Enkelt! Det var Darin som spelades!

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Robban-vr6
9 december 2006 · 159 Inlägg

lr så vare (stavning?) infinty mass - bullet throw my head på radion? smile

Monty78
1 februari 2009 · 1 Inlägg

Här har ni svaret: Mannen jobbade på en radiostation. Han skötte musiken på stationen och under tiden som musiken spelades skyndade sig och begick ett brott, mord eller liknande. Hans alibi skulle vara att han var på jobbet, dvs på stationen och spelade musiken. Efter att han begått brottet, sätter han sig i bilen och sätter på radion. När han hör att låten hackar eller inte spelas så inser han att hans alibi är borta och att han kommer att åka dit för mordet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang