sveriges snyggaste 850??

Madhouse
27 maj 2006 · 1 079 Inlägg

en V70R front med glas, huv, skärmar och allt som hör till är allt annat än gratis. Det som gör att jag tittar bort från bilen är neonet och vinget, men smaken är olika som tur är annars hade allt sett likadant ut.

Visst om man blint tittar på vad en normal 850 turbo kostar och jämför det mot en ombyggd/trimmad så kan det ses som dyrt, det man kan generellt säga är att går man över en viss gräns i trimkostnad/styling så får man nog behålla bilen om man inte vill vräka bort den, det hade nog varit bättre om man lyft ur motorn ur en vråltrimmad bil och satt i en original när man ska sälja. Återställa bilen till någotsånär original till utseende för dom pengarna man lagt ut är ingen idé att slänga bort på en listprisstirrande köpare som inte förstår dess värde. Man kan inte jämföra en sådan här bil med en vanlig 850 som går som bruksbil hos familjen nilsson.

Men när man ska sälja så verkar varenda idiot kliva fram och ringa en, kan tänka mig stackarn får massa skumt folk som ringer, sista priskompis, folk som vill snacka om bilen/fråga olika saker, provköra, konstiga byten, avbetalningsförslag. Sen som grädde på moset så ringer TV4.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Tyron
27 maj 2006 · 79 Inlägg

dalmasens skrev:
hmm ta bort vingen å neonet så kan de säkert vara nått

varför ta bort neonet.. de e ju bara till att ha de avstängt om man nu inte gillar de wink

Press any key... were is the "any key"???
Pearlfoto -:Player in the street:-
27 maj 2006 · 234 Inlägg

sorry min blir snyggare kika in på min hemsida óm ca två tre veckor då e den klar me ljud o allt ...kika in;) väldigt självsäker här nu då va;) ´hehe bedöm själva sen

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Aga_Diff Bärs!
29 juni 2006 · 3 456 Inlägg

Den va hyffsat nice... Lite tråkig inredninga kanske, men helt okej ändå!

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
onej84
29 juni 2006 · 1 854 Inlägg

Den är riktigt schysst, gillar färgen smile

response Studerande
29 juni 2006 · 463 Inlägg

x-3-m-BOOST skrev:
smaken är ju som baken ..... kunde ju varit mera HK i den.....

http://www.blocket.se/vi/8332705.htm?ca=13_s

Bätre att köpa melins big_smile big_smile big_smile

Över 500 hk på framhjulen?! yikes

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Darkie dARKiE
29 juni 2006 · 5 031 Inlägg

Lekberg skrev:
sorry min blir snyggare kika in på min hemsida óm ca två tre veckor då e den klar me ljud o allt ...kika in;) väldigt självsäker här nu då va;) ´hehe bedöm själva sen

Den var fin, men gillar dock inte när folk "fake" klistrar märken på bakluckorna smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang