Skadad front efter cruising 4april Malmö

haagi
5 april 2009 · 905 Inlägg

Var det någon igår som såg vem som skada min bil ????? Jävligt dålig stil att inte våga stå för det man har gjort!!!!!!!!!!


https://www1.garaget.org/gallery/archive/41726/612853_xvbl7b.jpg

Fetazde Kombi-Nation
6 april 2009 · 289 Inlägg

Jag hoppas att han som gjort skadan hör av sig till dig eller han som  har sett eller hört något hör av sig till dig Haagi, Är man på en bilträff så fattar man väl att folk är rädda om sina bilar, och har man orsakat skada på någon annans bil så bör man ha lite stake o erkänna sitt misstag !

Senast redigerat av Goffen (6 april 2009)

neckwomen_88
6 april 2009 ·

testat att vaxa? ser att det har gått igenom lite, men om det är hans vita färg så går det säkert att polera bort resten.   

tråkigt iaf. lycka till i jakten!

te_wik Forummoderator
6 april 2009 · 12 813 Inlägg

Håll utkik efter "parkeringsskada"-trådar här på garaget och leta efter en vit/ljus bil..

Annars skulle jag höra mig runt efter någon i en vit bil lämnade träffen lite tidigare än någon annan.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
MrNinja
7 april 2009 · 148 Inlägg

Jag förmodar att du snackar båtcruising?

Borde dom inte ha kameror där bilarna står parkerade? Borde finnas nått användbart material :p

nitrox Defloratör.
8 april 2009 · 641 Inlägg

det kan fast vara en svart bil som gjort skadan. ser inrte ut som färg . det är snarare klarlacken som är transparent som blir sådär när den skadas.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang