Våra knäppa kompisar!

jensonnn
4 juli 2006 · 180 Inlägg

Klubbmannen skrev:
På mopedtiden hade min polare en Crescent Compact och jag en ny crossmoppe. Det var alltid nåt som var fel på hans gamla åbäke, det varierade lite vad det var för stunden.
Kungen skulle åka genom kommunen i nåt slags kortege och avsluta med att vinka ifrån balkongen på en närliggande skola. Vi tänkte ta mopparna och åka och titta. Det var bara det att man fick stanna var hundrade meter och skruva fast polarns avgassystem igen som hela tiden lossnade från cylindern och la sig för att skrapa mot marken. När vi kommit en bit utan missöden gav hans avgassystem upp, lossnade ur cylindern, la sig mot marken, fick fäste, och eftersom bakre fästet fortfarande satt fast gjorde hela bakdelen av mopeden årets stavhopp som vräkte polaren över styret i en volt varpå mopeden gjorde likadant. Jag hade turen att titta bakåt precis när det hände. Det var en spektakulär syn

hahahahaha tongue big_smile   de var en syn som sent kommer o glömmas va?

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Zappis Proud Saab 99 Owner
5 juli 2006 · 39 Inlägg

AkkE skrev:

Zappis skrev:
Jag fick för mig att jag skulle testa mina frambromsar i en nerförsbacke på cykeln för ett tag sedan när jag var påväg till jobbet.. Ni kan ju lista ut själva hur det gick hehe tongue

haha.. jo det är som att se sig det framför sig tongue
hur gick det då? big_smile

Hehe... bröt vänster arm och skrapa upp hela vänster benet tongue
Så jag har iaf lärt mig att man ska lita på att bromsarna funkar och inte testa dom innan hehe smile

Senast redigerat av Zappis (5 juli 2006)

Har du inte kört Saab så har du inte lärt dig köra bil ;)
Muttley
5 juli 2006 ·

hehe min polare drog sin nylagade perfekta handbroms när han körde i 100 på nysnö smile fronten var fin sen....


sen har han kört i 140 från landsväg asfalt till en grusväg med full handbroms smile sedan hoppat med bilen fast den var heltsänkt hehe,,,

Själv ville jag prova om jag kunde skicka sms i 210 smile de gick jävlar i de hehe...

sen var jag bara tvungen att backa i rondell smile fint de med..

hmmm folk brukar inte vanligt åka med mig på kvällar för jag säger hej till alla smile som jagi nte känner då smile


men jag är snäll ändå hehe...,..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang