Lacka om mina nya 18" are!!!

Kenko
23 maj 2007 · 264 Inlägg

Hejsan!

Ska till å lacka om mina nya fälgar nu, men har som vanligt besluts ångest, hade tänkt mig nåt som sticker ut lite ska även på med lite dekaler av samma färg som de blir på fälgarna!!

Förslagen jag har är:

Jätte Orange
Röda
Gula

Vad tror du om detta?

Senast redigerat av Kenko (13 april 2009)

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Kenko
13 april 2009 · 264 Inlägg

Finns en bild med oranga fälgar på bilen! Vad tycks?


https://www1.garaget.org/gallery/archive/49009/621416_7e6q28.jpg
Nå?

Senast redigerat av Kenko (13 april 2009)

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Kenko
14 april 2009 · 264 Inlägg

Ingen som har något att komma med??

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
hagg
14 april 2009 · 36 Inlägg

Orange blir nog snyggast.

Ford Mustang GT "Trick Flow 5.0" (1995)
Shalle89
15 april 2009 · 705 Inlägg

Orange va ganska fint, men varför inte dra till med nått unikt? kolla in mina fälgar på Lancer:n, Riktigt snyggt tycker jag. XD Men de oranga e snyggt.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Kenko
15 april 2009 · 264 Inlägg

Shalle89 skrev:
Orange va ganska fint, men varför inte dra till med nått unikt? kolla in mina fälgar på Lancer:n, Riktigt snyggt tycker jag. XD Men de oranga e snyggt.

Känna som oranga e ganska unik, svart med röd rand e de många som har!! Men de e snyggt de också!!

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Shalle89
15 april 2009 · 705 Inlägg

Kenko skrev:

Shalle89 skrev:
Orange va ganska fint, men varför inte dra till med nått unikt? kolla in mina fälgar på Lancer:n, Riktigt snyggt tycker jag. XD Men de oranga e snyggt.

Känna som oranga e ganska unik, svart med röd rand e de många som har!! Men de e snyggt de också!!

aa men de e Ju inte nån Ferrari röd som alla andra o jag har Röda Flakes i min som inte många andra. Jag har sätt Orange en del på sistonde, men de e Snyggt de med.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Volvo67
15 april 2009 · 132 Inlägg

Hehe, jag tycker att både "svart med röda ränder" och "orange" är snyggt!

Kolla gärna in min projekttråd på S60n, länk: Volvo S60 D5 AWD | R-Design Optik | Refined
Volvo S60 "R-Design" (2011)
Volvo XC60 T6 AWD "Summum" (2009)
Kenko
17 april 2009 · 264 Inlägg

Shalle89 skrev:

Kenko skrev:

Shalle89 skrev:
Orange va ganska fint, men varför inte dra till med nått unikt? kolla in mina fälgar på Lancer:n, Riktigt snyggt tycker jag. XD Men de oranga e snyggt.

Känna som oranga e ganska unik, svart med röd rand e de många som har!! Men de e snyggt de också!!

aa men de e Ju inte nån Ferrari röd som alla andra o jag har Röda Flakes i min som inte många andra. Jag har sätt Orange en del på sistonde, men de e Snyggt de med.

Hmm. okej har sett de i nån tidning bara.... Finns då inga här min kommun iaf.!!smile

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Kenko
17 april 2009 · 264 Inlägg

Volvo67 skrev:
Hehe, jag tycker att både "svart med röda ränder" och "orange" är snyggt!

Jo de e de absolut, men har haft svarta på förut, vill testa nå nytt, känns inte som de blir ngn. större skillnad med en röd kant då!!=s

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Shalle89
17 april 2009 · 705 Inlägg

Kenko skrev:

Volvo67 skrev:
Hehe, jag tycker att både "svart med röda ränder" och "orange" är snyggt!

Jo de e de absolut, men har haft svarta på förut, vill testa nå nytt, känns inte som de blir ngn. större skillnad med en röd kant då!!=s

Jag sa inte att du skulle göra som mig sa bara att du skulle ha någon specielt för dig, du ser inte detaljerna på bilderna men min fälgar e unika ingen som har sånna. de e inte bara svart med ett rött sträck på kanten, men men. Smaken e som baken.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang