Gas rakt igenom = 4st 12basar osv

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
11 juli 2006 · 3 519 Inlägg

Har tänkt att köpa ett Gas monoblock. Det silvriga dom säljer nu för 4000kr och sedan 4st Gas pro 12or. Gas silver framsystem och samma till bak. Allt ska sitta i en Volvo 240 tic. Tror ni det kommer att spela bra? Någon som har/haft 4st 12or i en 245a??
Vad tror ni man ska ha för låda?
Ska alla spela utåt?

Ge mig förslag.

Tack

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
m4rtin
12 juli 2006 · 124 Inlägg

Fyra stycken låter lite mastigt.

Volvo Knugen The one and only
12 juli 2006 · 1 091 Inlägg

hadde 2st GAS mettal 12:or i min gamla 245:a o dt spelade riktigt bra... detta tilsammans med GAS silver 200.4 steg

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
andreas_gbg_
13 juli 2006 · 1 634 Inlägg

Jag hade velat provlyssna en bil med gas rakt igenom för skojs skull. Hade vart intressant.

Det kommer säkert att spela på bra. Men om du lägger så mycket pengar, varför gas?

Numera Saab 9-5 Aero -00
Kenny-83 Företagare & YouTuber
13 juli 2006 · 1 940 Inlägg

4*12, ja du, tycker du om att befinna dig i en tvättstuga dyngnet runt så visst kan de låta bra i dina öron, i mina öron hade det låtit värdelöst, enbart en massa muler = inte musik hmm

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
m4rtin
13 juli 2006 · 124 Inlägg

Sherlia skrev:
4*12, ja du, tycker du om att befinna dig i en tvättstuga dyngnet runt så visst kan de låta bra i dina öron, i mina öron hade det låtit värdelöst, enbart en massa muler = inte musik hmm

Håller med dig fullständigt Sherlia. Satsa hellre på ett alt. två dyrare element/baslådor. De låter minst lika bra, om inte bättre..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang