Varning för biltemas bromsslang

Talladegapwr
11 juni 2009 · 22 Inlägg

biltemas grejer har alltid funkat för mig om ni nu tror att biltemas grejer är sämre så köp ett ok från biltema och motsvarande original så kontroll mäter ni grejerna själva så kommer ni märka att det är exakt samma grej.. jag kan ge mig fan på att det finns regler och bestämmelser om hur bra kvalitet sådana grejer måste hålla då det kan vara direkt livsfarligt om oken inte skulle hålla måtten..

JBR (Jimmys bil o rondell)
Saab 9-5 vector "Spritskåpet" (2007)
JaggaChafen Tesla Senior Technician
11 juni 2009 · 2 307 Inlägg

Om du nu lyckas att montera en slang som e förkort e det ju inte Biltemas fel

Jag har biltema slangar på min og 900 funkar kalas å va exakt lika långa som dom som satt där innan

Snyggt å skälla på Biltema för att du har klubbat dig

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
JaggaChafen Tesla Senior Technician
11 juni 2009 · 2 307 Inlägg

Elda skrev:
kör man med 9000 ok är slangen för kort smile dom passar bult on på 900 och är aningen större, mycket möjligt att dom kan vara uppgraderade.

Alla og 900 88 å uppåt har 9000 ok jag har nya biltema ok på min 900 från biltema men dom stog inte i katalogen så jag handlade till 9000 istället och dom ser exakt lika ut.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
volvo_Tobias
11 juni 2009 · 687 Inlägg

camry_hallberg skrev:
biltemas grejer har alltid funkat för mig om ni nu tror att biltemas grejer är sämre så köp ett ok från biltema och motsvarande original så kontroll mäter ni grejerna själva så kommer ni märka att det är exakt samma grej.. jag kan ge mig fan på att det finns regler och bestämmelser om hur bra kvalitet sådana grejer måste hålla då det kan vara direkt livsfarligt om oken inte skulle hålla måtten..

Precis helt rätt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang