Formpressade golvmattor.

Syyhn Calibra Is The Shit!
7 juni 2009 · 662 Inlägg

Hej alla gorgare.

Jag är på jakt efter nya formpressade mattor till calibran. Jag har googlat ett tag nu men hittar ingen som säljer sånt. Så min fråga är om någon vet någon bra sida som säljer sånt? Mattan ska helst vara svart. Var inne på opel.se men hitta inget till min bil där. Har inte varit till någon opel verkstad o frågat eftersom det är helg. Men jag ska dit o kolla med. Tänkte bara höra om någon här visste om de fanns o köpa någonstans.

Ha De!

/// SyyHn
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
7 juni 2009 · 3 404 Inlägg

Hör med Alfa bil & båtsadelmakeri, dom har nog inget färdigt men kan med största sanolikhet göra en ny matta åt dig

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Syyhn Calibra Is The Shit!
7 juni 2009 · 662 Inlägg

TenZer skrev:
Hör med Alfa bil & båtsadelmakeri, dom har nog inget färdigt men kan med största sanolikhet göra en ny matta åt dig

Tack för tipset. Drog iväg ett mail till dom. Se vad dom svarar. Nån mer med förslag så skriv.

/// SyyHn
volvoentusiasten
7 juni 2009 · 4 005 Inlägg

Nu har ju jag en volvo, men jag gick bara in till mekonomen och micro och bad att få nya mattor till min bil, passade exakt.

Syyhn Calibra Is The Shit!
8 juni 2009 · 662 Inlägg

linuslinje skrev:
Nu har ju jag en volvo, men jag gick bara in till mekonomen och micro och bad att få nya mattor till min bil, passade exakt.

Du pratar inte om dom vanliga golvmattorna nu? Jag har inte vart o kollat där heller iofs. Jag ska göra de med.

/// SyyHn
volvoentusiasten
8 juni 2009 · 4 005 Inlägg

Syyhn skrev:

linuslinje skrev:
Nu har ju jag en volvo, men jag gick bara in till mekonomen och micro och bad att få nya mattor till min bil, passade exakt.

Du pratar inte om dom vanliga golvmattorna nu? Jag har inte vart o kollat där heller iofs. Jag ska göra de med.

Både fram och bak. Tror även de har formpressad gummi till bagaget med.

Syyhn Calibra Is The Shit!
9 juni 2009 · 662 Inlägg

linuslinje skrev:

Syyhn skrev:

linuslinje skrev:
Nu har ju jag en volvo, men jag gick bara in till mekonomen och micro och bad att få nya mattor till min bil, passade exakt.

Du pratar inte om dom vanliga golvmattorna nu? Jag har inte vart o kollat där heller iofs. Jag ska göra de med.

Både fram och bak. Tror även de har formpressad gummi till bagaget med.

Okej. Jag ska åka o kolla med som och Ad Center.
Tack för svaret big_smile

/// SyyHn
Syyhn Calibra Is The Shit!
13 juni 2009 · 662 Inlägg

Var på Opel idag. Priset för dessa mattor är 3000kr! De tycker jag är åt helvete för högt. Så de blir o hämta några frächa från skroten.

/// SyyHn
Koop
13 juni 2009 · 1 867 Inlägg

Är det formgjutna plast/gummimattor du är ute efter så kan glida in på mekonomen och köpa rensimattor, 99kr stycket.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang