Ägg på bilen!

Schotttz
19 juni 2009 · 586 Inlägg

Jag måste bara säga ett stort tack till killarna som käkade på McDonalds i Göteborg på Stigs Center, för att ni så tufft kastade ett ägg på bilen, en Saab 93X. Så sjukt kul att tvätta bilen på natten!

Vem fan går runt med en vad det nu var.. en handväska (ni såg bra feminima ut) med ägg i? Inte direkt att man handlar det på natten för att göra omelett? Och varför kastade ni? Avundsjuka på bilen? Tjejen som vart med? Mina skor? Mina underbara fina gula tänder?
Whatever, kan man inte skaffa det man vill ha, får man vara nöjd med det man får!

Men nästa gång kan ni väll kasta på era mopeder istället.

Jag kastar inte tillbaka, men jag hade nog gjort det om jag var 14 år.

CrilleD
19 juni 2009 · 831 Inlägg

Jobbigt men tvivlar på att dom snorungarna finns här. Hade det varit min bil hade jag utan tvekan löpt amok.

fredde_00
19 juni 2009 · 17 Inlägg

inte kul sånt dära hmm

Volvo s70 (1998)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
19 juni 2009 · 5 650 Inlägg

va glad att de inte va stenar lr nått annat som kunde gjort större skada än egg

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
IceEyes Varningar: För många..
19 juni 2009 · 2 552 Inlägg

Du får vara glad över att det "bara" var ett ägg och inte en sten eller dylikt smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Growe Fri fart för ett fritt folk!
19 juni 2009 · 13 806 Inlägg

du tog väll regget..då kan du jhu belöna deras tilltag med 5hjuls punka smile

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
E-30
19 juni 2009 · 1 050 Inlägg

Vet precis hur det känns, fick tidigare halva vänsta sidan fullprickad med 10-15st ägg, dessutom på arbetsplatsens parkering avsedd för de anställdas fordon. Det visade sig senare vara en kärring ur kökspersonalen som löpt amok på min pärla. Surt wink

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
Edvinoo Hetast Just Nu!
19 juni 2009 · 1 355 Inlägg

Säger som några andra, tur att det inte var sten eller annat skit men fattar inte riktigt meningen med att gå runt med ägg och kasta på bilar man önskar man själv hade.

Jag hade flippat o hoppat ur bilen o jagat dom....

Inspiration comes standard
FireTraXX DFFL
19 juni 2009 · 9 020 Inlägg

E-30 skrev:
Vet precis hur det känns, fick tidigare halva vänsta sidan fullprickad med 10-15st ägg, dessutom på arbetsplatsens parkering avsedd för de anställdas fordon. Det visade sig senare vara en kärring ur kökspersonalen som löpt amok på min pärla. Surt wink

WTF?
Ungdomar kan jag förstå, jag tyckte också sånt var kul då.
(Gör det säkert fortfarande, men har inte gjort det på länge, så...)'

Men fick du reda på varför hon hade gjort så?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
TurbOla Reservdansk
19 juni 2009 · 6 271 Inlägg

Om man kastar ägg på en Saab, från Kronfågel, blir det nåt bra skämt med Koenigsegg då? smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
E-30
19 juni 2009 · 1 050 Inlägg

FireTraXX skrev:

E-30 skrev:
Vet precis hur det känns, fick tidigare halva vänsta sidan fullprickad med 10-15st ägg, dessutom på arbetsplatsens parkering avsedd för de anställdas fordon. Det visade sig senare vara en kärring ur kökspersonalen som löpt amok på min pärla. Surt wink

WTF?
Ungdomar kan jag förstå, jag tyckte också sånt var kul då.
(Gör det säkert fortfarande, men har inte gjort det på länge, så...)'

Men fick du reda på varför hon hade gjort så?

Vi hade tidigare haft personalmöte där även hon (1:e husmor) var inblandad, jag hade väl vid detta tillfälle utryckt min personliga uppfattning om hur illa vissa saker hanterades i köksregionerna. Förmodar att det var detta som orsakade äggkastningen. Det värsta var att äggen hade torkat fast riktigt ordentligt i sommarhettan. Tog flera timmar att skrapa bort äggmassan. Fick ingen ersättning eller ursäkt. Surt wink

Skulle egentligen anmält händelsen, då det var ren skadegörelse på privat egendom.

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
DIIEZEL
19 juni 2009 · 501 Inlägg

lol

TurbOla skrev:
Om man kastar ägg på en Saab, från Kronfågel, blir det nåt bra skämt med Koenigsegg då? smile

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
TFkarlsson Varningar. 36
19 juni 2009 · 1 200 Inlägg

Vem Vare? Vem Vare Som Kasta?

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Pikey
19 juni 2009 · 2 283 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Vem Vare? Vem Vare Som Kasta?

De var skogsturken!

R.I.P. Michael Jackson!
Rquired Allmänt envis
19 juni 2009 · 12 512 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:
lol

TurbOla skrev:
Om man kastar ägg på en Saab, från Kronfågel, blir det nåt bra skämt med Koenigsegg då? smile

lol

Edit: Nope Pikey, det var donkenturken tongue

Senast redigerat av Rquired (19 juni 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
steifan DR!FTT3KN!K3R
19 juni 2009 · 10 427 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Vem Vare? Vem Vare Som Kasta?

Du, den här tråden gäller inte frisbees mad wink

Germax
19 juni 2009 · 12 086 Inlägg

Pikey skrev:

TFkarlsson skrev:
Vem Vare? Vem Vare Som Kasta?

De var skogsturken!

hahaha cool

Deutsch-style
19 juni 2009 · 379 Inlägg

hoppas ngt liknande händer mej så kan ja passa på greppa ett stryptag o få en hel omlackering min lack e ändå inte i toppskick tongue
mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"
Opel Calibra "manta-C" (1991)
Bjork OEM <3
19 juni 2009 · 6 957 Inlägg

TurbOla skrev:
Om man kastar ägg på en Saab, från Kronfågel, blir det nåt bra skämt med Koenigsegg då? smile

lollol

Är 9-3X:en vit?

OEM <3
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
19 juni 2009 · 661 Inlägg

hehe jag måste ju än en gång hålla med firetraxx, detta gjorde jag åxå när jag var 13-14 år , det är adrenalin pumpande och var roligt, man var ung och dum, man förstod inte riktigt att det kan vara skitfarligt om det är en labil förare, eller ngn som har en dyr bil o verkligen inte vill tvätta den mitt i natten. Vi brukade oftast kasta på bussar eller snutbilar för då jävlar vad man fick springa....Mitt stående idag, idiotiskt men samtidigt var glad att det inte flög nggn full ölburk eller sten. Detta är en av anledningarna varför jag har ett baseballträ i min bil, för jag kan säga som så här, flyger det ngt på min bil av ngn idiot jävel som tycker han är skitrolig så skall jag se om han skrattar när han försöker resa sig med avslagna knäskålar.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang