Från lacksläpp till utställning

gentoo
17 augusti 2009 · 569 Inlägg

Grattis till priset smile Jäklar vad snygg den har blivit

Björn J - Projekttråd V40
daNNe_maN
17 augusti 2009 · 225 Inlägg

Redigt snygg den blivit då! Duktigt jobbat!
O grattis till tredjeplatsen också!

volvo240R
17 augusti 2009 · 1 964 Inlägg

grattis carina smile hoppas resan går bra uppåt idag smile

Angel_2009
17 augusti 2009 · 162 Inlägg

Grattis gumman big_smilebig_smile

-Akerfeldt-
17 augusti 2009 · 2 638 Inlägg

Grattis, kul med pris som du jobbat med bilen smile

MissCat
17 augusti 2009 · 36 Inlägg

Tack till er ALLIHOPA!! Jag ska svara på era inlägg så fort jag har mer tid över.. Hoppas ni har överseende med detta.. smile Nu ska det sovas för jag och pärlan ska till muller imorgon bitti och fixa larmet så god natt så länge :p

Simon0
18 augusti 2009 · 128 Inlägg

Fränt projekt och grattis till priset! smile Blev mycket bra i slutändan även om ni hade lite motgångar ;-)
Men att lacka utomhus, hur blir det med allt damm och skit som flyger omkring? tongue

BMW 325i "Silver surfer" (1991)
_Fredrik
18 augusti 2009 · 2 788 Inlägg

Jävlar vad fin den har blivit! yikes Grattis till tredjepriset också big_smile Riktigt bra jobbat!

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
MissCat
18 augusti 2009 · 36 Inlägg

Simon0 skrev:
Fränt projekt och grattis till priset! smile Blev mycket bra i slutändan även om ni hade lite motgångar ;-)
Men att lacka utomhus, hur blir det med allt damm och skit som flyger omkring? tongue

Tack tack, jo det var inte så lätt men Jimmy köpte på sig ett jäkla stort tält sen får man vara med med pinsetten så det gick jäkligt bra ändå.. Sen fick vi ju fel färg till andra omgången så det är ju lite nyans skillnad men det får vi ta sen.. Nu ska jag ha semester.. =P

MissCat
18 augusti 2009 · 36 Inlägg

_Fredrik skrev:
Jävlar vad fin den har blivit! yikes Grattis till tredjepriset också big_smile Riktigt bra jobbat!

Tack tack, Kul att höra!! wink

MissCat
21 augusti 2009 · 36 Inlägg

-Akerfeldt- skrev:
Grattis, kul med pris som du jobbat med bilen smile

Det är faktiskt Mats och Jimmy som jobbat hårdast.. Jag kan inte dra kablar och svetsa.. Så vi har hjälpts åt. Så äran ska bli till oss alla.. cool

MissCat
21 augusti 2009 · 36 Inlägg

Tradegy84 skrev:
Läcker kärra det blir! Såg att du troligen jobbar som yrkeschaufför på samma Logistikbolag som jag e transportledare på nere i Varberg..

Vad får dig att tro det?? wink

J-P-R DO IT LOW STYLE
21 augusti 2009 · 1 342 Inlägg

Såg bilen idag vid Siba Aspholmen. En klar förbättring mot förut må jag säga smile

MissCat
22 augusti 2009 · 36 Inlägg

Tradegy84 skrev:

MissCat skrev:

Tradegy84 skrev:
Läcker kärra det blir! Såg att du troligen jobbar som yrkeschaufför på samma Logistikbolag som jag e transportledare på nere i Varberg..

Vad får dig att tro det?? wink

Såg arbetsbyxorna på bilden där ni plastar tongue 
Gula bilar eller?

Det behöver inte vara dom byxerna vett du.. Men det stämmer..roll

MissCat
22 augusti 2009 · 36 Inlägg

J-P-R skrev:
Såg bilen idag vid Siba Aspholmen. En klar förbättring mot förut må jag säga smile

Oh ja.. då ska du se den innuti.. Mycket som hänt.. wink

Tdi2
28 september 2009 · 3 Inlägg

riktigt fin skoda:D

Volkswagen Golf Tdi "Golf" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang