Säljråd: 850 GLT 20v

NissanMotorsport
19 november 2009 ·

men tackar för alla svar, mellan 14-16.000 kr med fälgarna då verkar det som..

men låt nu säga om ja inte får igång bilen? och jag har kollat alla tänddelar och kamremmen och allt är rätt.. bilen har ingen komprision alls.. vad är den värd i era ögon då? om man inte vet felet direkt..

9Femma
20 november 2009 · 342 Inlägg

En Volvo 850 av tidig generation med hittills okänt motorfel, närmare 30.000 mil och med rost i dörrarna?
Jadu ... då är vi nere på så låga summor att det hellre lönar sig att sälja bilen i delar.
Du kommer nämligen inte få någon större förmögenhet med nuvarande förutsättningar.

Inklusive fälgarna, max 5.000-6.000 kronor.
Utan fälgarna ... Pjae ... det kan du nog lista ut då.

Så fixa bilen eller sälj den i delar.
Det är mitt tips.

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
NissanMotorsport
20 november 2009 ·

9Femma skrev:
En Volvo 850 av tidig generation med hittills okänt motorfel, närmare 30.000 mil och med rost i dörrarna?
Jadu ... då är vi nere på så låga summor att det hellre lönar sig att sälja bilen i delar.
Du kommer nämligen inte få någon större förmögenhet med nuvarande förutsättningar.

Inklusive fälgarna, max 5.000-6.000 kronor.
Utan fälgarna ... Pjae ... det kan du nog lista ut då.

Så fixa bilen eller sälj den i delar.
Det är mitt tips.

Mjo, blir rätt låg summa.. kan ju tänka mig in i situationen själv om jag skulle köpa en trasig bil.. men blir att fixa den smile så man får ut något

Engen HEAVY METAL
21 november 2009 · 765 Inlägg

Sålde min T5a 95a för 20K för ett år sedan med 22 mil med ganska mycket fix på som kammremms byte och trasig framm ruta lite rost i hundbenet och lite turbo vissel mm mm  och enligt blocket då låg jag lite lite under i pris för skicket på bilen.. jag satte ut den för 23K räknade med att få 20 typ..   Så en GLT från 92 borde man vara nöjd med 10K för eller15K om den är i riktigt bra skick! Tyvärr!!   Fälgar får man inte mycket för när dom följer med..  tråkigt men sant :-)

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang