Någon som lyssnar på Julradio.se?! :D

Timjoh
1 december 2009 · 453 Inlägg

Tjo är det någon som lyssnar på julradio.se här på forumet smile

tycker dte är trevligt att ha på julradion om man sitter vid datan och inte vill lyssna på den gammla vanliga musiken.! roliga hälsningar i bland med och man kan skicka in egna med själv!

Senast redigerat av Timjoh (2 december 2009)

MilleN
1 december 2009 · 9 108 Inlägg

Julradio.se (redigerar ditt inlägg, julradion.se funkar icke wink) snurrar hela december månad varje år i det Ohlinska residenset smile Älskar att ha lite schysst julmusik i bakgrunden!

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
2 december 2009 · 991 Inlägg

Sitter och lyssnar just nu smile    diggar julmusik smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Mofftre
2 december 2009 · 36 Inlägg

Ingen jul utan Julradio.se
Har blivit lite av en tradition för mig att lyssna på dem. smile

Timjoh
2 december 2009 · 453 Inlägg

Har ändrat nu smile


Ja visst är det trevligt man kommer lite lätt upp i julstämmning och man blir liksom lugn av julmusiken på något vis:) Har lyssnat på den i 3 år nu, synd bara att man inte kan ha den typ i bilen vad jag fattar det som, men funkar ju i iphone och htc telefoner nu så det är ju skönt för dom som har en sådan telefon smile

Robi89n
2 december 2009 · 188 Inlägg

lyssnar med på det nu smile riktigt nice smile

Volten
4 december 2009 · 8 Inlägg

Självklart lyssnar man på Julradio.se!

kul att ni tycker om det! det är för er vi gör det!

MVH Jimmy Engdahl "Xpl0jd"

turbonova gillar en riktig burnout
5 december 2009 · 1 174 Inlägg

visste inte att det fanns en sån kanal..men nu rullar den oavbrutet smile tack julradion smile

Timjoh
5 december 2009 · 453 Inlägg

Volten skrev:
Självklart lyssnar man på Julradio.se!

kul att ni tycker om det! det är för er vi gör det!

MVH Jimmy Engdahl "Xpl0jd"

Jasso så det är du som är delägare/grundare till julradio.se! big_smile Det var ju trevligt att du var här på garaget. Har bara en fråga om det hur funkar erat system vilka hälsningar ni läser upp?

För har skickat nu varje år snälla hälsningar inga konstiga, men har inte lyckats få någon att lära upp dom, lite tråkigt men antar att det är flera 100 som skickar hela tiden?

Annars jävligt bra sida aso ! big_smile

Volten
5 december 2009 · 8 Inlägg

Timjoh skrev:

Volten skrev:
Självklart lyssnar man på Julradio.se!

kul att ni tycker om det! det är för er vi gör det!

MVH Jimmy Engdahl "Xpl0jd"

Jasso så det är du som är delägare/grundare till julradio.se! big_smile Det var ju trevligt att du var här på garaget. Har bara en fråga om det hur funkar erat system vilka hälsningar ni läser upp?

För har skickat nu varje år snälla hälsningar inga konstiga, men har inte lyckats få någon att lära upp dom, lite tråkigt men antar att det är flera 100 som skickar hela tiden?

Annars jävligt bra sida aso ! big_smile

Ja jag va med och grundade julradion för massa år sedan! smile

klart man hänger här! har mer intresse för bilar och crossar än för radio numera! big_smile

våra programledare försöker läsa upp så många som möjligt. men som vid premiärsendningen så va det 4700 mail ett tag. svårt att läsa upp alla tongue

det är bara fortsätta så läser dom nog upp det tillslut smile

MVH Jimmy

MilleN
8 december 2009 · 9 108 Inlägg

Kul att du hänger här wink

Jag har fått alla önskningar (en) upplästa, dock spelade dom inte låten jag önskade.. (Kalle och hans vänner eller Busungarna, alla är nog rätt trötta på dem)

Flickvännens bror Kevin får ett par upplästa om dagen haha.. Det har ni säkert hört ni som lyssnat wink


Försöker införa Julradiotvång här på skolan men det har varit riktigt tråkiga låtar så fort jag försökt så dom är svårövertalade..

te_wik Forummoderator
8 december 2009 · 12 813 Inlägg

Finns nog inget värre och uttjatat än jullåtar. hmm




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
MilleN
8 december 2009 · 9 108 Inlägg

hehe, ringde in förut och tävlade i frågesporten. Vann en musmatta och ett nyckelband lol 12 rätt på 2 minuter big_smile

Timjoh
8 december 2009 · 453 Inlägg

MilleN skrev:
hehe, ringde in förut och tävlade i frågesporten. Vann en musmatta och ett nyckelband lol 12 rätt på 2 minuter big_smile

Hahah nice smile

julradio funkar dåligt för mig detta året bryts hela tiden om jag så lyssnar webb elle mediaspelare

Annabanana_
9 december 2009 · 19 Inlägg

Visste inte att det fanns förens jag såg denna tråden, men nu går den från att jag vaknar tills att jag går och lägger mig smile
Mysigt med julstämningen och sen är de så svårt att komma på nå jullåtar att lyssna på om man måste välja själv smile

Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
9 december 2009 · 327 Inlägg

Instämmer, aldrig lyssnat men ska genast testa big_smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
bollen1986
9 december 2009 · 3 714 Inlägg

var ingen musik för mig iaf så här körs det banditrock smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang