Volvo 740 -90 problem med fläkt, tuta, stereo och vindrutetorkare

rolle83
12 december 2009 · 48 Inlägg

Hej! Precis som rubriken lyder har jag problem med fläkt, tuta, vindrutetorkare samt stereon. Alltid när jag vrider på tändningen så fungerar alla nämnda saker perfekt men när jag startar bilen och den är igång så slutar alla dessa saker att fungera. Detta händer inte alltid men väldigt ofta! Jag kan stänga av bilen och starta den igen utan resultat. Har inte en blekaste va som orsakar detta. Har gått igenom dom flesta säkringar och kollat att dom är hela och att det är rätt styrke på dom. Någon som har en susning vad det är för fel? Har nämnligen besiktning nu på Tisdag så tills dess måste det vara löst, helst! smile Tack på förhand

raggan
12 december 2009 · 30 Inlägg

riv ur säkringspanelen och vänd på den säker nån kabel som e bränd,, 740 har rätt smidig säkringsdosa bara å skruva loss ciggtändarn och facket jämte den så kan man klipsa loss hela dosan och få ut den en bit

rolle83
12 december 2009 · 48 Inlägg

Det skumma e att den fungerar alltid när tändningen är på, och fungerar ibland när bilen är på.... Stänger jag av bilen och låter den vara på tändningen så funkar de... de e just när den startas som de lägger av....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang