Xmods

jimel Mr
8 september 2006 · 47 Inlägg

Han brukar skicka dom samma dag som han får betalt så det går riktigt fort.

Vill ha en musse wink

Senast redigerat av jimel (8 september 2006)

Kör Saab 9-3 SC
1Snake
8 september 2006 · 286 Inlägg

jimel skrev:
Generation går bättre original och med atomic stock motorn, dock är det svårare att få tag på fetar till den så ska man sättai atomic T2 motorn så är det lättare att köpa gen1, annars får man beställa grejer från USA.
Gen2 styr dock bättre så den är att föredra.

men har lite ångest nu sista minuten jimel kan du hjälpa mig??

Börjar tvivla nu när jag kolla lite tillbehör till gen.2 och det så ut som om nåt gick sönder så hade dom inte som gen.1 så man kunde uppgradera massa me karossen bara som jag tycker eller är det så..isåfall kommer det komma uppgradering till karrosen till gen.2 sen tror d??

Är det svårare att trimma gen.2 så mer kompakt tyckte  jag!



Du skrev innan att styrningen var bättre på gen.2 vad menar du med det??

Är det inte lättare att uppgradera massa  karros/motor så den blir stabillare och går bättre än orginal med en gen.1

Skulle var en bra hjälp..blir sista frågan innan jag beställer...

Senast redigerat av 1Snake (8 september 2006)

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
jimel Mr
8 september 2006 · 47 Inlägg

kan försöka

det finns mer till gen1 just nu men gen2 har precis släppts i europa så det kommer nog lika mycket till den sen, du kan iaf redan nu beställa det viktigaste som tex drivaxlar, finns likadana styling kitt till både gen1 och 2

det som är svårare med gen2 trimmning är om du ska ha värsta motorn, det är dyrare att få tag på fetar som passar den, just nu iaf så måste man beställa från usa men det kan ju ändra sig.

gen1 har en större svängradie än gen2 det går iof att göra något åt men kräver goda lödkunskaper, fast det är mest ett problem om du kör på bana.

finns mycket uppgradera på gen 1 nu och den är riktigt rolig. det är ett svårt val men gen 1 är lite lättare att skruva med, lite enklare byggd,dock har gen2 bättre styrning som sagt så det är en avvägning.

du får fråga hur mycket du vill, bara kul att hjälpa till smile

Säg gärna vad du beställde sen, forumet är riktigt bra där om man behöver tips.

Kör Saab 9-3 SC
jimel Mr
15 september 2006 · 47 Inlägg

Blev det någon bil, isf vad??

Kör Saab 9-3 SC
Jajemen
15 september 2006 · 16 Inlägg

Kan man köra utomhus på tex asfalt med den?

jimel Mr
15 september 2006 · 47 Inlägg

Ja det går bra, dock ska det ju inte va många stora gruskorn då kan den fastna, en truck går bättre isf.

Kör Saab 9-3 SC
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang