Adapter för s60r bromsok till s/v70 (97-00)

FiffoN Fiffon
30 januari 2010 · 61 Inlägg

hejsan!
ja söker efter adaptrar till min v70 så ja hade kunnat kränga på broms oken från s60r fram och bak!
bak har ja hittat några adaptrar men fram har ja inte hittat någon som har eller gör! utan bara sett folk som moddat infästningarna i spindeln istället! men de bör ju finnas ett enklare sätt??
tacksam för svar som leder någonvart big_smile

Pioneer
Sound.Vision.Soul
DN Bilradio
Volvo V70 GLT "Little Red Devil" (1999)
Volvo V70 "D5R" (2003)
SporreS40 Volvo Tekniker
30 januari 2010 · 149 Inlägg

FiffoN skrev:
hejsan!
ja söker efter adaptrar till min v70 så ja hade kunnat kränga på broms oken från s60r fram och bak!
bak har ja hittat några adaptrar men fram har ja inte hittat någon som har eller gör! utan bara sett folk som moddat infästningarna i spindeln istället! men de bör ju finnas ett enklare sätt??
tacksam för svar som leder någonvart big_smile

Tjenare.

Kolla med Mikael på LRM.  långe-mikael  här på garaget. Det är han som har företaget   www.l-m-r.se
Vet inte om han tagit fram än, men annars kanske han kan böra åt dig och kanske börja serieproducera smile

Volvo S40T "E85" (1998)
FiffoN Fiffon
31 januari 2010 · 61 Inlägg

SporreS40 skrev:

FiffoN skrev:
hejsan!
ja söker efter adaptrar till min v70 så ja hade kunnat kränga på broms oken från s60r fram och bak!
bak har ja hittat några adaptrar men fram har ja inte hittat någon som har eller gör! utan bara sett folk som moddat infästningarna i spindeln istället! men de bör ju finnas ett enklare sätt??
tacksam för svar som leder någonvart big_smile

Tjenare.

Kolla med Mikael på LRM.  långe-mikael  här på garaget. Det är han som har företaget   www.l-m-r.se
Vet inte om han tagit fram än, men annars kanske han kan böra åt dig och kanske börja serieproducera smile

tackar! har redan pratat med dem på lmr big_smile och de ska väl lösa något sa dem! förhoppningsvis till våren.. så de är bara att vänta och se big_smile

Pioneer
Sound.Vision.Soul
DN Bilradio
Volvo V70 "D5R" (2003)
Volvo V70 GLT "Little Red Devil" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang