Förvara kontakter?

Retepoj
14 mars 2010 · 664 Inlägg

Tänkte ju ta lös torkarmotor fram på 850:in för att lägga igen hålen på listen, men då kommer ju kablarna att bli hängandes kan man säga, samma sak med blinkersen på sidorna, skall ta bort dom också.

Förutom att ta bort kablarna, vad rekomderar ni att göra? Klippa av dom och dra på krympslang eller?
Jag vill ha kvar kablarna för att allt skall sättas dit vid besiktning, i alla fall blinkersen.

Tackar.

Jerk-R
14 mars 2010 · 593 Inlägg

Det brukar finnas fästen"pluggar" att sätta överblivna kontakter på, har för mig att det finns några såna i 850.
Tex de som inte har elektrisk strålkastarnivåjustering så ligger kablarna fördragna men sitter bara på en plastbit, samma om man inte har larm så brukar kontakten hänga där tutan till larmet brukar sitta

Retepoj
14 mars 2010 · 664 Inlägg

Jerk-R skrev:
Det brukar finnas fästen"pluggar" att sätta överblivna kontakter på, har för mig att det finns några såna i 850.
Tex de som inte har elektrisk strålkastarnivåjustering så ligger kablarna fördragna men sitter bara på en plastbit, samma om man inte har larm så brukar kontakten hänga där tutan till larmet brukar sitta

Ganska smart faktiskt, det finns garanterat, tackar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang