Roligaste bilen för 20-30K (i originalutförande)

Riccardo
17 maj 2010 · 237 Inlägg
Porsche 992 Carrera S "Bubblan" (2019)
DirektorIsaksson
17 maj 2010 · 191 Inlägg

BMW 328 e36 kan jag starkt rekomendera! Kan oxå rekomendera volvo 850 t5 eller en JDM kittad CRX,civic eller en prelude e ju heller inget fel smile

Renault Kangoo "Formula Edition" (2016)
Volvo 740 T5 "TM-Racing" (1988)
Orangebullit Servicetekniker ventilation
21 maj 2010 · 191 Inlägg

mrpete skrev:

Orangebullit skrev:
Jag kan säga att min gamla Supra MkIII har gett mig överlägset mest körglädje i förhållande till pris. Underbart drag och targan sitter ju inte fel heller:)

Synd bara att den gamla supra mkIII ser ut som en rak banan.. går säkert mkt bra, men jag gillar inte utseendet.. de nyare är snyggare med rätt bodykit.

Neeext! tongue

Så sant, därför jag köpte MkIV:D

Men 3an var mycket bil för pengarna.

Toyota Supra Mk4 "AbFlug delete" (1994)
fredriq Olika
21 maj 2010 · 907 Inlägg

Vad är det som känns så fel med Porsche 924/944 ?

En 944 med tex gula Koni är en bil med hög kvalité och mycket körglädje till väldigt vettiga pengar, förhoppningsvis inte lika sönderskruvad och sönderstylad som en BMW...

Mvh
Fredrik
M103
21 maj 2010 · 1 570 Inlägg

fredriq skrev:
Vad är det som känns så fel med Porsche 924/944 ?

Inget smile Det är väl kanske 924S man ska titta på, den vanliga 125hästaren är lite tam men en trevlig och kul bil ändå.

Chriss3
21 maj 2010 · 58 Inlägg

Skulle nog satsat på en s13 eller 325/328. Men bmw 535 är rätt roliga bilar med, går riktigt fint på bredden och går att köra 3an på torrt om man våldar lite wink

Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
21 maj 2010 · 3 068 Inlägg

Näe, egentligen är det väl inget fel på den som sådan. Men jag gillar inte snikstämpeln den har fått och jag gillar inte heller riktigt utseendet. Sen är den väl lite mer udda, så att delar blir svårare att få tag i. Men ang det sista kan jag ha fel..

fredriq skrev:
Vad är det som känns så fel med Porsche 924/944 ?

En 944 med tex gula Koni är en bil med hög kvalité och mycket körglädje till väldigt vettiga pengar, förhoppningsvis inte lika sönderskruvad och sönderstylad som en BMW...

Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
21 maj 2010 · 3 068 Inlägg

Jag har fallit lite för utseendet på lite äldre bmw, fronten och karossen är sjukt snygg. en 633 csl i mindre format hade varit ball big_smile


Chriss3 skrev:
Skulle nog satsat på en s13 eller 325/328. Men bmw 535 är rätt roliga bilar med, går riktigt fint på bredden och går att köra 3an på torrt om man våldar lite wink

Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
21 maj 2010 · 3 068 Inlägg

Kul att få så många tips, jag ska besiktiga min gamla bil och sälja den innan köp av ny är aktuellt. Sen ska jag inte göra något impulsköp, har gjort det så det räcker bara för att man behöver en bil snabbt. Det slutar alltid med problem.. på peugeoten jag har nu har jag bytt bromsar fram inkl ok, bakbromsarna och handbromsen måste fixas innan besiktning, även spolarläckage och nåt annat smått.

Men fortsätt att tipsa! Du kanske vet nån bil i eller i närheten av Göteborg som snart ska säljas?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang