Omkörning på avfarts höger sida.. och tjafs efteråt.. (bild)

kawiZz RMR-Crew
25 maj 2010 · 478 Inlägg

KHRacing skrev:

mr_right skrev:
Idag så körde jag hem från säffle till Karlstad. ( hade en vän med mig i bilen /mästare i thaiboxning och trännat i ca 15 år,  och jag har tränat karate i 13 år)

Enda jag reagerade på var detta:
Vad fan har detta överhuvudtaget med saken att göra ?
varför nämna detta föutom att skryta ?

*undrar*

idioter till förare finns detg mer än överallt, det borde du veta :-)

sjysst att du kunde hålla dig lugn dock.

Inte för att vara sån, men jag har allt läst en del skryt från din sida med. ;-)

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
25 maj 2010 · 1 874 Inlägg

Jag är egentligen inte den som bråkar, men jag hade nog haft svårt för att inte klippa idioten.... fy fan!

M103
25 maj 2010 · 1 570 Inlägg

Jag har svårt att se mig själv stoppas av en vanlig bilist utan blåljus om jag inte gjort nåt fel. Nej plattan i mattan och hejdå och ringt snuten på vägen.

Senast redigerat av M103 (25 maj 2010)

Strongman
25 maj 2010 · 203 Inlägg

Starkt jobbat!

Jag hade säkerligen suttit i finkan nu om jag hade råkat ut för samma sak, altn blivit tagen för fortkörning (jag stannar sällan för bilar som blinkar).

Mvh

WolFMaN_16
25 maj 2010 · 177 Inlägg

är grymt imponerad av dig! smile

Volvo 850 "Schteken" (1993)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
26 maj 2010 · 1 903 Inlägg

säger som dom andra! att du bara klarade att hålla dig så lugn. tror dom flesta fått frispel och lärt honom ett och annat. han hade med största säkerhet behövt detta.
man slutar aldrig förvånas över vilka idioter det finns, hoppas killen läser detta och fattar hur bortgjord han är.
tycker synd om hans mor, hon hade nog skämts duktigt om hon hört och förstått vad konflikten handlade om....

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Nitrometanskada Gött mos
26 maj 2010 · 1 096 Inlägg

Imponerad att du minns hela konversationen.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
myran Foto/Bilnörd
26 maj 2010 · 1 541 Inlägg

Lönar sig alltid att vara lite passiv..

Med tanke på din kompis kommentar så kanske det var bäst för dom andra killarna att han inte va själv i bilen wink

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712
Grabber Dagdrömmare
26 maj 2010 · 2 836 Inlägg

Det jag reagerade mest på är "din .... invandrare" - sa utlänningen lol

Han insåg väl att han gjorde fel o sen ville ha nån o skylla på men den personen han ville tjafsa med (TS) gick inte med på det o då blev BMW mannen ännu surare...

Sista idioten är inte född än - antalet verkar öka! lol

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
FreddeLi Studerande maskiningenjör
26 maj 2010 · 1 903 Inlägg

Grabber skrev:
Det jag reagerade mest på är "din .... invandrare" - sa utlänningen lol

Han insåg väl att han gjorde fel o sen ville ha nån o skylla på men den personen han ville tjafsa med (TS) gick inte med på det o då blev BMW mannen ännu surare...

Sista idioten är inte född än - antalet verkar öka! lol

det reagerade jag med på. killen i BMWn var av utländsk härkomst, right? men endå så står han och kallar TS för invandrare? kan det vara så att TS är invandrare? om så är fallet att dom båda är invandrare så förstår jag inte hur killen i BMWn kan få för sig att använda ordet invandrare som ett skällsord? hmm

det blev lite rörigt men någon fattar kanske hur jag menar big_smile

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
27 maj 2010 · 461 Inlägg

_Fredde_volvo_ skrev:

Grabber skrev:
Det jag reagerade mest på är "din .... invandrare" - sa utlänningen lol

Han insåg väl att han gjorde fel o sen ville ha nån o skylla på men den personen han ville tjafsa med (TS) gick inte med på det o då blev BMW mannen ännu surare...

Sista idioten är inte född än - antalet verkar öka! lol

det reagerade jag med på. killen i BMWn var av utländsk härkomst, right? men endå så står han och kallar TS för invandrare? kan det vara så att TS är invandrare? om så är fallet att dom båda är invandrare så förstår jag inte hur killen i BMWn kan få för sig att använda ordet invandrare som ett skällsord? hmm

det blev lite rörigt men någon fattar kanske hur jag menar big_smile

MVH

menar du med TS mig eller vem e det? smile hänger inte med.

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
FordRSC Los geht's, Schumacher
27 maj 2010 · 1 510 Inlägg

mr_right skrev:

_Fredde_volvo_ skrev:

Grabber skrev:
Det jag reagerade mest på är "din .... invandrare" - sa utlänningen lol

Han insåg väl att han gjorde fel o sen ville ha nån o skylla på men den personen han ville tjafsa med (TS) gick inte med på det o då blev BMW mannen ännu surare...

Sista idioten är inte född än - antalet verkar öka! lol

det reagerade jag med på. killen i BMWn var av utländsk härkomst, right? men endå så står han och kallar TS för invandrare? kan det vara så att TS är invandrare? om så är fallet att dom båda är invandrare så förstår jag inte hur killen i BMWn kan få för sig att använda ordet invandrare som ett skällsord? hmm

det blev lite rörigt men någon fattar kanske hur jag menar big_smile

MVH

menar du med TS mig eller vem e det? smile hänger inte med.

Yepp TS är du. TS=Trådskapare tongue

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
27 maj 2010 · 461 Inlägg

FordRSC skrev:

mr_right skrev:

_Fredde_volvo_ skrev:

det reagerade jag med på. killen i BMWn var av utländsk härkomst, right? men endå så står han och kallar TS för invandrare? kan det vara så att TS är invandrare? om så är fallet att dom båda är invandrare så förstår jag inte hur killen i BMWn kan få för sig att använda ordet invandrare som ett skällsord? hmm

det blev lite rörigt men någon fattar kanske hur jag menar big_smile

MVH

menar du med TS mig eller vem e det? smile hänger inte med.

Yepp TS är du. TS=Trådskapare tongue

jaha oki nu hänger jag med..

ja faktisk. rätt många utlänningar kallar varan för " jävla invandrare"  tongue inte första gång jag blir kallad det heheh.  det är typ som mörkhyade amerikanerna som kallar varan för N-ordet.

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
FreddeLi Studerande maskiningenjör
27 maj 2010 · 1 903 Inlägg

mr_right skrev:

FordRSC skrev:

mr_right skrev:

menar du med TS mig eller vem e det? smile hänger inte med.

Yepp TS är du. TS=Trådskapare tongue

jaha oki nu hänger jag med..

ja faktisk. rätt många utlänningar kallar varan för " jävla invandrare"  tongue inte första gång jag blir kallad det heheh.  det är typ som mörkhyade amerikanerna som kallar varan för N-ordet.

okej, tycker endå det verkar rätt korkat att han använder det ordet som ett nedvärderande ord eftersom han i min mening äger sig själv iochmed att han säger så tongue
och av konversationen att dömma så har du långt bättre kunskaper i svenska språket än vad han verkar ha tongue

MVH

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang