Angående: Karavan till Streetblock Meet 19/6, från Barkarby

CarpeDiem German Engineering
5 juni 2010 · 9 083 Inlägg

Tänkte kolla om det finns intresse för samåkning till Enköpings-träff #2 smile

Vi samlas på Ikea-parkeringen kl. 18.30, så att vi hinner käka, ta en kaffe och sånt. En liten förträff kan man ha smile

Samling: 18.30
Avgång: Mellan 19:15 - 19:30

Mvh

Senast redigerat av CarpeDiem (13 juni 2010)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Spidermaniac
5 juni 2010 · 23 Inlägg

Jag är på!!

Defeatist
5 juni 2010 · 103 Inlägg

Jag är på smile som alltid

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
just_d Kung
5 juni 2010 · 22 Inlägg

om bilen är klar tills dess så hakar jag på.. mvh

nicke8
13 juni 2010 · 218 Inlägg

ja är på..och kommer om jag får allt att fungera som de ska på bilen:D

Roos
13 juni 2010 ·

Jag kommer om jag hunnit klart med fotograferingen! big_smile Hoppas på bra väder bara.

Cippe
14 juni 2010 · 82 Inlägg

Kommer nog. Om allt funkar som det ska :-)

Dannegofast
14 juni 2010 · 4 Inlägg

låter bra... kommer om inte någon förhinder uppstår!

janne.n
15 juni 2010 · 23 Inlägg

Hakar på! smile

Audi A3 "Dolly Jr" (2001)
Volkswagen Passat 1,8T "Dolly" (1999)
mradde
15 juni 2010 · 7 Inlägg

möjligt jag puttrar in & joinar, verkar ju behövas en tyska i karavanen :-)

N4bby
17 juni 2010 · 5 Inlägg

Jag följer med !

Volvo S60 T5-R "Sextin" (2004)
CarpeDiem German Engineering
17 juni 2010 · 9 083 Inlägg

Kul att det finns intresse smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
17 juni 2010 · 1 177 Inlägg

ja, det är väl bra att många är intresserade, då finns det fler bilar att hoppa in i hursomhelst...eller hur wink inga taggar utåt men jag får en känsla att dessa karavaner anordnas av dig Sam för att du ska kunna ta dig utanför stan till träffarna.

Jag menar, igår t.ex, hur tog du dig till Brostugan igår? Tänkte på att du sprang runt mellan dem sista bilarna på träffområdet och frågade om skjuts till Akalla?

Hursomhelst, så dyker vi inte upp till karavanen, inte för att det inte finns plats i min bil, det är helt enkelt åt fel håll...!

Mina sittplatser är paxade redan, och dessutom har dem erbjudit bensincash!!

Väl mött på lördag alla glada!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
volvoentusiasten
17 juni 2010 · 4 005 Inlägg

Nu ska vi vara trevliga här. smile Bråk gör man mellan två parters.

Ses sen!

Roos
17 juni 2010 ·

Jag ställer in eftersom att bilen inte går att köra med längre sad Helgen får gå åt till att laga istället. (Och jag säger då det, detta var den sista volvon jag någonsin kommer äga)

TTScarface
18 juni 2010 · 221 Inlägg

Ey det räcker boys, detta e tråden till karavanen inte till erat giddra så ta det mellan 4 ögon ist. Håll inte på och staba varandra på nätet. Riktigt onödigt asså!

Senast redigerat av TTScarface (18 juni 2010)

JDM
Ya hurr'd!!
volvoentusiasten
18 juni 2010 · 4 005 Inlägg

Roos skrev:
Jag ställer in eftersom att bilen inte går att köra med längre sad Helgen får gå åt till att laga istället. (Och jag säger då det, detta var den sista volvon jag någonsin kommer äga)

smile De flesta 850 ägare brukar säga så! Som för övrigt är en av volvos sämsta (obs, personlig åsikt)

dobrow Sthlm (S) LOW
18 juni 2010 · 184 Inlägg

TTScarface skrev:
Ey det räcker boys, detta e tråden till karavanen inte till erat giddra så ta det mellan 4 ögon ist. Håll inte på och staba varandra på nätet. Riktigt onödigt asså!

Visst kanske är detta en tråd till karavanen men Andro hade ett ämne som hade med tråden att göra och som jag håller med. Dessutom kanske han inte hade möjligheten att ta det mellan 4 ögon och ville ventilera detta.

Och en "stabbning" tycker jag inte det är utan en åsikt som alla har rätt till .

Men nu är detta sagt så vi fokuserar på träffen på lördag och har det KUL!!!! big_smile

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?
Subaru Impreza wrx sti spec d "Sthlm S low" (2007)
TTScarface
18 juni 2010 · 221 Inlägg

dobrow skrev:

TTScarface skrev:
Ey det räcker boys, detta e tråden till karavanen inte till erat giddra så ta det mellan 4 ögon ist. Håll inte på och staba varandra på nätet. Riktigt onödigt asså!

Visst kanske är detta en tråd till karavanen men Andro hade ett ämne som hade med tråden att göra och som jag håller med. Dessutom kanske han inte hade möjligheten att ta det mellan 4 ögon och ville ventilera detta.

Och en "stabbning" tycker jag inte det är utan en åsikt som alla har rätt till .

Men nu är detta sagt så vi fokuserar på träffen på lördag och har det KUL!!!! big_smile

Nej nej sväng inte ner det nu, dom kan ta det på lördag isf!
Vet ni av källor att killen snyltar för att åka med?? Det räcker fan, alla e på han!

Vad har han just gjort DIG??

JDM
Ya hurr'd!!
dobrow Sthlm (S) LOW
18 juni 2010 · 184 Inlägg

Nej nej sväng inte ner det nu, dom kan ta det på lördag isf!
Vet ni av källor att killen snyltar för att åka med?? Det räcker fan, alla e på han!

Vad har han just gjort DIG??

Vad han har gjort mig ?

Det har hänt saker så jag kan yttra mig om detta . Är inget påhopp av något slag utan jag yttrar mig utav egna erfarenheter.

Men jag tänkter inte dra upp detta här jag har tagit det med honom mellan 4 ögon så undrar du något fråga honom eller mig på träffen på lördag.

Jag är inte ute efter att såra eller göra någon arg.

Så jag tänker lägga ner detta och komma till träffen och ha kul.

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?
Subaru Impreza wrx sti spec d "Sthlm S low" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang