Vad är det för skillnad på en saab 9-3 och en 900

olssson Saab nörd
1 november 2006 · 224 Inlägg

silverbird skrev:

Storas skrev:
kan besvara din fråga åt N_Helin


1: SAABen driver på fel hjul

2: har kamKEDJA som är idiotiskt

3: motorn sitterpå tvären,

4: man måste ha backen i när man ska stänga av skiten,

5: världens fulaste intrument,

Räcker det ?!?!!?

1,fel hjul kan ja hålla me om när man ska leka... men när det e halt föredrar iaf ja framhjulsdrift...
2, min har iof en kam rem å ingen jävla kamkedja....
3,och det har vad för betydelse?! jo  attt man slipper en lång och ful huv.... så man kan få mer cupéplats....utan att bilen ska vara stor som ett hus:P
4, ja för att man inte ska glömma att ha växel i när man ska parkera så inte bilen rullar iväg
5, å det kommer från en volvo tongue

Din bil har visst då kedja tongue

Senast redigerat av olssson (1 november 2006)

Saab For Life!
DasAuto
1 november 2006 · 2 751 Inlägg

lätt saab!! palla en 740 som e stor slö o oekonomisk....

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
mr_loffe
1 november 2006 · 272 Inlägg

Vad som är skamligt är att dra ett skämt om estonia. fy fan säger jag bara. Du kände nog inte någon som omkom i den båten N_helin. Tänk efter lite..

Tzatziki
1 november 2006 · 452 Inlägg

Ägde en saab 900s -95'a förr. Hade rullat 27.000 på mätaren och gick som en klocka tills jag krockade med en tanta på 32.000 mil. Inte lagt ner en spänn på reperationer ..

Sa även att min 900 var en budget modell av 9-3'an ..
Har en polare som har en 9-3'a och funkar hur fint som helst! Motorras hit och dit har jag aldrig upplevt ..

lycka till!

fat_booy
1 november 2006 · 1 Inlägg

jag har både en 740 och en 900 ser inget fel på varken 900 eller 93 men jag hade nog valt 93 för så som jag ser det är det samma bil men förbättringar är ju gjorda på 93 an men e det värt dom extra pengarna

ska jag åka långt tar jag nog saaben framför volvon!!

Volvo V70 T6 RWD "WIDEBODY" (1998)
Malmoe SSS -12
5 november 2006 · 3 217 Inlägg

Tycker hela grejen med att döda en informativ tråd är oerhört patetiskt... Fick ni inte ordentligt mer kärlek när ni vart små eller vad fan är det frågan om?

Denna tråden ska inte behöva komma fram igen! Avslutar här och anmäler tråden! Tack och adjö...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
TMW-Performance Avstängd
5 november 2006 · 914 Inlägg

kaihaj skrev:
Föredrar hellre 740 än både 9-3 o 900... det är skamligt att saab är en svensk bil...

usch säger ja bara

740=Bilen utan former smile Skit grejer säger jag bara!!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
TMW-Performance Avstängd
5 november 2006 · 914 Inlägg

olssson skrev:

silverbird skrev:

Storas skrev:
kan besvara din fråga åt N_Helin


1: SAABen driver på fel hjul

2: har kamKEDJA som är idiotiskt

3: motorn sitterpå tvären,

4: man måste ha backen i när man ska stänga av skiten,

5: världens fulaste intrument,

Räcker det ?!?!!?

1,fel hjul kan ja hålla me om när man ska leka... men när det e halt föredrar iaf ja framhjulsdrift...
2, min har iof en kam rem å ingen jävla kamkedja....
3,och det har vad för betydelse?! jo  attt man slipper en lång och ful huv.... så man kan få mer cupéplats....utan att bilen ska vara stor som ett hus:P
4, ja för att man inte ska glömma att ha växel i när man ska parkera så inte bilen rullar iväg
5, å det kommer från en volvo tongue

Din bil har visst då kedja tongue

Har ni någonsin sett en bonde med hästarna bakom vagnen? Framhjulsdrift ska det vara!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang