Inför: Karlstadracing's Motordag med Carlstad Streetmeet - 14 Augusti

JoXter
11 augusti 2010 · 492 Inlägg

Fint att det finns intresse!
Kan även meddela att ENFOTO.NU kommer vara officiell fotograf och även han kommer att erbjuda
fotografering av din bil på träffen! (OBS! Endast vid fint väder)

Mer info hittas på www.carlstadstreetmeet.se

Exempelbilder av ENFOTO.NU (Fotograf | ERIK NYGREN)

http://www.eriknygren.com/webportfolio/fordon_30.jpg

http://www.eriknygren.com/webportfolio/fordon_03.jpg

http://www.eriknygren.com/webportfolio/fordon_06.jpg

Senast redigerat av JoXter (11 augusti 2010)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
tomten71
11 augusti 2010 · 43 Inlägg

Jag kommer dock bara för att titta tongue

JoXter
11 augusti 2010 · 492 Inlägg

Lördagen närmar sig!


Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00.
Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.

Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.

Vi syns på lördag!

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Bobzilajnen It's time to nut up, or shut up !
12 augusti 2010 · 181 Inlägg

Lite OT, men ingen i grums,vålberg/karlstad trakterna som har en elektrisk mutterknack som är bättre än en birka tools Mutterknackare ? lol Får inte av satans muttrarna med min på 650nm. Och måste lufta bromssystemet. Vore synd att inte få ha bilen dit sad

Saab 9-3 Aero 2.8T Sportcombi "Griffin12" (2007)
Saab 9000 2,3T Turbo S "Performance By NordicUhr" (1993)
flurka
13 augusti 2010 · 112 Inlägg

"lite OT"??? wink

Saab 9-5 2,0t BioPower "Saabrina" (2008)
PsyTrance
13 augusti 2010 · 2 Inlägg

anmäld om inte vädret ser ut som dä gör idag med spöregn...

elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
13 augusti 2010 · 145 Inlägg

Jag tänkte dyka upp om det inte ställer till sig i rally skogen och blir sen hemkomst ifrån kvarn.. Dok så får vi se vad det blir för motor fordon.. tongue

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
Baebis Fotointresserad.
13 augusti 2010 · 230 Inlägg

Verkar iallafall hålla uppe med regn imorrn smile

Derbi
13 augusti 2010 · 1 531 Inlägg

JoXter skrev:
Lördagen närmar sig!


Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00.
Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.

Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.

Vi syns på lördag!

Vill göra ett förtydligande över priserna från Kils Verktyg & Färg, det skall stå Karlstads Verktyg & Färg samt att det är en brännare för att smälta ihop tex krympslang osv smile

Vi ses imorn på G:a flygfältet vilket kommer bli en kanon dag big_smile

bruze
13 augusti 2010 · 188 Inlägg

Idag har jag hämtat produkter till prisbordet.
- Polermaskin från Lahega och hylsnyckelsats från Kamasa, från Autoexperten Karlstad.
- Tre tvätthinkar fyllda med produkter från Lahega, från Top Car.

Mycket på prispordet imorgon, till fordon och röstdeltagare.

Mvh bruze

snurbo_diesel Egen företagare
13 augusti 2010 · 864 Inlägg

jag måste lämna tråkiga nyheter att jag inte kan komma, jag har fått nått knas med bilen som jag måste få ordning på.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se
Bobzilajnen It's time to nut up, or shut up !
13 augusti 2010 · 181 Inlägg

Kan ej heller komma. Får inte ordning på bromsarna.

Saab 9000 2,3T Turbo S "Performance By NordicUhr" (1993)
Saab 9-3 Aero 2.8T Sportcombi "Griffin12" (2007)
XRFredde
14 augusti 2010 · 47 Inlägg

JoXter skrev:
Lördagen närmar sig!


Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00.
Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.

Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.

Vi syns på lördag!

Hur ser det ut för dagen? Blir det något eller? Här i Forshaga är det grått men inget regn(än).
Jag hoppas vi kör ändå och att regnet håller sig undan.

Med förstånd lever man längre.
Ford XR3i "94-an" (1994)
Droors
14 augusti 2010 · 811 Inlägg

Soligt och fint här i karlstad. Enligt yr.no ska det vara fint väder hela dagen

nygren_iv paparazzi
15 augusti 2010 · 349 Inlägg

Till nästa träff ska jag styra upp lite bättre och mer synligare bilfotografering.. 
Tyvärr blåste en studioblixt omkull och landade i asfalten så blev inte riktigt som planerat där..

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
WeDo
15 augusti 2010 · 3 390 Inlägg

Skapa en eftersnack tråd.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang