Guns N Roses:Album -06??

Rohdin
20 juni 2006 ·

Är det nån som vet om dom släpper nått nytt album???...har nämligen 3 sprillans nya låtar med dom men hittar inget annat

mvh

Konstapeln Snickar guru
20 juni 2006 · 278 Inlägg

dom ska väl släppa senare i år

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
Phaetoon
20 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Rohdin skrev:
Är det nån som vet om dom släpper nått nytt album???...har nämligen 3 sprillans nya låtar med dom men hittar inget annat

mvh

Du kanske har fått tag i en promo-release?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Rohdin
21 juni 2006 ·

bra fråga,"albumet" jag hittade hette "Demo NO Official 2006" och det innehöll de tre låtarna jag fick

Phaetoon
21 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Demo och "No official" wink
Låter som ett demoinspelning som inte riktigt var menat för marknaden...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Rohdin
21 juni 2006 ·

haha ja man tycker det men ändå var låtarna i världsklass,jag skulle inte låtit det gå ut i spillror iaf

Phaetoon
21 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Nja... Dom kanske inte var menat för marknaden just nu wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Rohdin
21 juni 2006 ·

hehe mja vet man aldrig wink men som "Konstapeln" sa så kanske det kommer nått senare i år..hoppas iaf

Founder
22 juni 2006 · 1 414 Inlägg

Vilka ingår i gruppen numera? har hört att dom flesta hade slutat...?

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Founder
22 juni 2006 · 1 414 Inlägg

Trodde inte mina ögon när jag kollade efter info om GNR, Axl i rastaflätor????

http://www.mygnr.com/news/AXL_ROSE_FEB_9TH_2006.jpg

Senast redigerat av Founder (22 juni 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Rohdin
23 juni 2006 ·

haha han e fan sjuk^^.....vet ej vilka som är med längre men jag har hört att den gamla gitarristen (namn??) blivit medvetslös i en hiss eller nått så han var nära på att dö men klarade sig,så han är inte kvar vad jag vet iaf

VW_Jens
23 juni 2006 · 608 Inlägg

nej de e väl bara axl kvar av orginal medlemmarna har ja förstått! har oxå hört att dom ska släppa ut ett nytt album nån gång i år men vet inte vilken månad. dom ska iallafall spela i finland  i sommar sko ja tro att de va ,vet int om dom ska till sverige står väl säkert på sidan doms.

ett annat bra band som ska släppa ut ny skiva är iron maiden doms nya skiva heter "a matter of life and death" och kommer ut i september!

och i augusti släpper axel rudi pell ut sitt nya album mystica (tror ja de heter)

Senast redigerat av jens volvo in sports (23 juni 2006)

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
Phaetoon
23 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Så Axel Rudi Pell släpper nytt i augusti? Då har jag något att se fram emot. wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
VW_Jens
23 juni 2006 · 608 Inlägg

Phaetoon skrev:
Så Axel Rudi Pell släpper nytt i augusti? Då har jag något att se fram emot. wink

jepp! 28.08.2006 släpper dom mystica skivan!

Senast redigerat av jens volvo in sports (23 juni 2006)

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
VW_Jens
23 juni 2006 · 608 Inlägg

Rohdin skrev:
haha han e fan sjuk^^.....vet ej vilka som är med längre men jag har hört att den gamla gitarristen (namn??) blivit medvetslös i en hiss eller nått så han var nära på att dö men klarade sig,så han är inte kvar vad jag vet iaf

läste just på en guns n roses sida att det är bara axl och keyboars spelaren som är med av de gamala medlemmarna!skivan som dom släpper ut heter chinese democracy och kommer ut nån gång under det här året stod det! smile

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
Maizer
23 juni 2006 ·

Det är ju bara Axl nuförtiden, inte Guns N Roses kasst att han kallar sig det.

Rohdin
23 juni 2006 ·

jens volvo in sports skrev:

Rohdin skrev:
haha han e fan sjuk^^.....vet ej vilka som är med längre men jag har hört att den gamla gitarristen (namn??) blivit medvetslös i en hiss eller nått så han var nära på att dö men klarade sig,så han är inte kvar vad jag vet iaf

läste just på en guns n roses sida att det är bara axl och keyboars spelaren som är med av de gamala medlemmarna!skivan som dom släpper ut heter chinese democracy och kommer ut nån gång under det här året stod det! smile

aa så hette det albumet jag har! fast jag har bara 3låtar där ifrån än så länge...det är nog inte klart ännu då

Dirk Diggler
24 juni 2006 · 375 Inlägg

Dom ska spela i sverige i sommar iaf. Såg biljettannons om det i tidningen föra veckan.

Torstensson
16 november 2006 · 115 Inlägg

Tycker att det gammla GNR var mycke bättre än vad det är nu
för att axl är en diva har för mig att han köpte ut dom andra orginal medlemarna rätta mig om jag har fel om utköpet av dom gammla medlemarna

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang