Databox v70

dazz-muller
13 november 2010 · 5 Inlägg

E-postDatabox v70Hej jag behöver en liten pris uppgift för er som kan har en data box från v70    00  det är år polisens trimmade databox från en gammal polis bil jag köpte som nu inte funkar vad kan man få för en sån data box det är ju inte volvos orginala Tack på förhan Robin

Joakim-S Hobby Fotograf
13 november 2010 · 650 Inlägg

Det vore bra om du använde punkt ibland, blir lite mycket när man ska läsa annars.
Du undrar vad man kan få för en databox som är trasig?

MG e-HS (2021)
Marlboroman
13 november 2010 · 8 233 Inlägg

Med tanke på att det troligen är helt vanlig styrbox (boxarna i polisbilar är till skillnad från vad väldigt många fått för sig standard, går att se om man jämför numret på dem med envanlig box) som dessutom antagligen inte funkar i en annan bil utan att göra om en del så lär man inte få mycket för den. Speciellt inte om den inte funkar.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
dazz-muller
13 november 2010 · 5 Inlägg

bilen är trasig ente boxen. där sitter ett chip i den. många säger att man kan få rätt mucket för dom. men ville vara säker så jag fråga här. mvh

dazz-muller
14 november 2010 · 5 Inlägg

Tuffing Fisse du är om du kollar på dit tangentbord så är y brevid u. så sluta rätta andra har du inget vettigt att skriva så skit i det :S

dazz-muller
14 november 2010 · 5 Inlägg

Sätter man in den i en v70. Får man typ 300 hk

Marlboroman
14 november 2010 · 8 233 Inlägg

dazz-muller skrev:
bilen är trasig ente boxen. där sitter ett chip i den. många säger att man kan få rätt mucket för dom. men ville vara säker så jag fråga här. mvh

Dem som säger det har fel. Boxen i sig är värdelös om den suttit i en 00:a. Du m-å-s-t-e ha nyckeln med annars så kommer aldrig bilen du sätter boxen i starta. Chipade boxar till bilarna innan ME7 får man för runt 1000-lappen.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Joakim-S Hobby Fotograf
14 november 2010 · 650 Inlägg

dazz-muller skrev:
Sätter man in den i en v70. Får man typ 300 hk

Jag har en känsla av att du inte har en aning om vad du pratar om wink

MG e-HS (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang