En billigare Gumball genom sverige med modifierade bilar. (Uppföljaren)

timzor www.Alive.se
25 oktober 2010 · 122 Inlägg

låter as fränt!!lol

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
zortep
25 oktober 2010 · 911 Inlägg

haha, Jag skulle lätt vara på  för det här smile

pic up the phone, wazzzaaa
Ramrod
27 oktober 2010 · 674 Inlägg

eddhedd skrev:
Obs först läs http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 89&p=1

Jag var tvungen att göra en ny tråd så inte alla blir konfunderade över kommentarerna.
tills mods: Man kan säga att denna tråd är uppföljaren till den första tråden då den första var mest till för att spåna idéer. Så lås inte!


Om intresset blir större för ett gumball liknande evenemang som går genom sverige på runt 3-4 dagar där man kan klara av att bo i tält och inte behöver större lyx som en servicebil och guldkantad skita, OCH jag får hjälp med organiseringen så skulle jag/vi kunna göra en ghetto-gumball genom sverige där man har olika evenemang som autocross och andra kul och billiga alternativ till evenemang.

Sverige runt?  Varför inte Norden runt??  Låter mer spännande..

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
Eddy Galen, inte dum.
27 oktober 2010 · 1 324 Inlägg

Ramrod skrev:

eddhedd skrev:
Obs först läs http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 89&p=1

Jag var tvungen att göra en ny tråd så inte alla blir konfunderade över kommentarerna.
tills mods: Man kan säga att denna tråd är uppföljaren till den första tråden då den första var mest till för att spåna idéer. Så lås inte!


Om intresset blir större för ett gumball liknande evenemang som går genom sverige på runt 3-4 dagar där man kan klara av att bo i tält och inte behöver större lyx som en servicebil och guldkantad skita, OCH jag får hjälp med organiseringen så skulle jag/vi kunna göra en ghetto-gumball genom sverige där man har olika evenemang som autocross och andra kul och billiga alternativ till evenemang.

Sverige runt?  Varför inte Norden runt??  Låter mer spännande..

Det skulle man kunna göra nästa gång man gör det. Jag vill inte försöka organisera något som är för överambitiöst. Man skulle ioff kunna ta en snabb titt in i norge.

Stefan Varberg Supraman
27 oktober 2010 · 2 300 Inlägg

Man kunde ha en sträcka från malmö via göteborg upp till västerås och upp på e4 upp till haparanda och ner genom finland och avsluta på finlandsbåten antingen från åbo eller helsingfors.

Pris för bästa "spirit" och pris för att ha klarat flest uppdrag eller kommit närmast en beräknad genomsnittstid på delsträckorna osv.

Man kan ha hur många idéer som helst.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
wulvan
14 november 2010 · 154 Inlägg

eddhedd, gillar idén skarpt. Jag skulle förmodligen ställa upp. Men det behövs kanske först att man har bestämt vart man skall åka, vilken väg och dylike fakta och sedan göra en poll och se intresset. Att folk kommer med idéer och åsikter är alltid välkommet med har som allt annat i ett forum en tedens att spåra ur. Börjar med en resa igenom Sverige som slutar med en Europa resa med Modball. ?que? var lite realistiska och tänk efter innan man kommer med Europa-förslag. Vet du vad det kostar att bara åka ner till Monaco med diverse avstikare? Kan säga att det är inte gratis.

Volvo S60R AWD "Challenger" (2006)
Snitch Ointresserad.
15 november 2010 · 936 Inlägg

När datum är helt spikat så bestämmer jag mig för o va med eller inte...

Teabag appreciation club.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang