Xenon från Jula

laggey
6 december 2010 · 335 Inlägg

jimmzzan skrev:

laggey skrev:
står $34.39 som pris, de är ju bara 235kr, va kostar frakten? nån som har beställt därifrån?

23,80$

blir ju inte alls många kronor? någon som testat dom roliga färgerna som fanns att välja mellan? x) eller kanske skulle köra på 6000k som vanligt...

_DamnIt R1 driver!
6 december 2010 · 5 128 Inlägg

te_wik skrev:

_DamnIt skrev:

te_wik skrev:

Vänta nu, är inte BI-xenon samma sak som xenon i hel+halv?




Mvh Tommy

Om inte jag missminner mig helt så är Bi-xenon när det är xenon i halvljus, och halogen i hel.
Dock inga garantier, kan va jag som blandat ihop det!

http://www.differencebetween.net/object … -bi-xenon/


Mvh Tommy

Tack för det! Då har jag lärt mig det med! smile

martinn
6 december 2010 · 2 624 Inlägg

Såg att dom sänkt priserna på 55W på halv och hel också! intressant smile

406kr + frakt är inte blodigt! sen är många nöjda med VVME wink

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
patrikke
14 december 2010 · 1 749 Inlägg

laggey skrev:

jimmzzan skrev:

laggey skrev:
står $34.39 som pris, de är ju bara 235kr, va kostar frakten? nån som har beställt därifrån?

23,80$

blir ju inte alls många kronor? någon som testat dom roliga färgerna som fanns att välja mellan? x) eller kanske skulle köra på 6000k som vanligt...

Lägg även till ca 31% i tull och moms avgifter så börjar det närmar sig en kartong wink

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
patrikke
14 december 2010 · 1 749 Inlägg

ewrs skrev:

patrikke skrev:

laggey skrev:

blir ju inte alls många kronor? någon som testat dom roliga färgerna som fanns att välja mellan? x) eller kanske skulle köra på 6000k som vanligt...

Lägg även till ca 31% i tull och moms avgifter så börjar det närmar sig en kartong wink

vvme.com meddelade mig att de normalt märker sina paket med "Sample" och ett lägre pris, så att man på så sätt undviker denna tullavgift.

Jag beställde från vvme.com och hade mina lampor ca en vecka senare. Riktigt snabbt med tanke på ursprungslandet. Ingen tullavgift för mig.

Tullavgiften kan komma med brev senare, det har hänt mig.
Sen har du hanteringsavgiften för tulleriet, runt en 50lapp har jag för mig den var.
Fast fortfarande billigt.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang