Hur koppla man in steron och minnet i min volvo 740 -88 :S

Zzoink
20 december 2010 · 1 229 Inlägg

det ska ju vara konstant ström på den gula (minne) eller hur? det har inte jag iallafall:( har kopplat gul på röd och det är ju tändningen så allt nollställs.. men det konstiga är att när jag kopplar gul på gul och röd på röd startar inte ens stereon:/ men om man drar en egen kabel från batteriet till gul kabel kommer det funka då?

Xsiba
20 december 2010 · 39 Inlägg

Funkiee skrev:
på din volvo om allt är som det var orginal, så ska du ha gul på gul o röd på röd för så ska det vara i volvo iaf. Gå ut o testa de o se om det funkar med kanaler o inställningar o säg hur det gick smile

vilken gula sladd är de? för jag hade en gul sladd som gick bort på vänster sidan av lysset men den är borta nu annas har jag ej sett nån gul sladd förutom den man använder för att få steroeon att starta

Xsiba
20 december 2010 · 39 Inlägg

Swedenrockers skrev:
Har du kvar originalkontakten?

Xsiba skrev:

Funkiee skrev:
på din volvo om allt är som det var orginal, så ska du ha gul på gul o röd på röd för så ska det vara i volvo iaf. Gå ut o testa de o se om det funkar med kanaler o inställningar o säg hur det gick smile

vilken gula sladd är de? för jag hade en gul sladd som gick bort på vänster sidan av lysset men den är borta nu annas har jag ej sett nån gul sladd förutom den man använder för att få steroeon att starta

vart sitter de???

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang