Volvo 740 instrumentbelysningen slocknat

Swemil93
17 november 2010 · 429 Inlägg

beckstroem skrev:
prova vicka på kontakterna som sitter på instrumenthuset. och vad fan är en reostat twin_cam ? tongue

Den lilla ratten som man ställer ljusstyrkan med smile

Volvo V70 "D5" (2010)
NilssoN-89
17 november 2010 · 88 Inlägg

Swemil93 skrev:

beckstroem skrev:
prova vicka på kontakterna som sitter på instrumenthuset. och vad fan är en reostat twin_cam ? tongue

Den lilla ratten som man ställer ljusstyrkan med smile

Har ingen sådan. Men har testat att byta ljus om kopplaren knappen man vrider på med varselljud och halvljus! Men det gjorde ingen skillnad.

twin_cam Smålänning
17 november 2010 · 7 877 Inlägg

NilssoN-89 skrev:

Swemil93 skrev:

beckstroem skrev:
prova vicka på kontakterna som sitter på instrumenthuset. och vad fan är en reostat twin_cam ? tongue

Den lilla ratten som man ställer ljusstyrkan med smile

Har ingen sådan. Men har testat att byta ljus om kopplaren knappen man vrider på med varselljud och halvljus! Men det gjorde ingen skillnad.

Jo du ska ha en reostat, det har alla 740 som standard, om du inte kopplat förbi den.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
pukan2
30 december 2010 · 3 182 Inlägg

lånar tråden lite har samma skit fel på min volvo 740 och vill koppla förbi reostaten men vet inte hur man gör då när man tar bort den finns det 3 st poler på min, jag har en 90a. nån sa nåt om jord fel med är det någon som vet vart jordpunkerna sitter på min.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang