Ge mig tips på dvd-spelare me skärm?

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
19 december 2006 · 2 933 Inlägg

Tjosan...
Letat dvd-spelare till v70:n ett bra tag men inte kommit fram till nån bra än..
Undrar nu om nån kan ge mig bra förslag på VAD och VART man ska köpa det.?

Är ute efter en spelare och skärm i samma enhet som sätts i stereofacket, dubbel-din eller enkel spelar ingen roll..
Det jag önskar på den är motordrift, touchscreen och givetvis ett lågt pris.. tongue

Någon som kan hjälpa mig med detta.?  Vilka sidor sån säljs på m.m. !?

Har vart inne ett antal gånger på http://www.sv-electronics.com men aldrig vågat beställt för jag känner inte till firman..
Är det säkert att besälla därifrån? Priserna är ju ganska låga där.! :smile

Tacksam för alla svar! smile


Vet inte om tråden blev på rätt ställe men, då får ni flytta den annars om det inte passar big_smile


/DJ AGGWA:D

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
_carlss0n_
19 december 2006 ·

dj_aggwa skrev:
Tjosan...
Letat dvd-spelare till v70:n ett bra tag men inte kommit fram till nån bra än..
Undrar nu om nån kan ge mig bra förslag på VAD och VART man ska köpa det.?

Är ute efter en spelare och skärm i samma enhet som sätts i stereofacket, dubbel-din eller enkel spelar ingen roll..
Det jag önskar på den är motordrift, touchscreen och givetvis ett lågt pris.. tongue

Någon som kan hjälpa mig med detta.?  Vilka sidor sån säljs på m.m. !?

Har vart inne ett antal gånger på http://www.sv-electronics.com men aldrig vågat beställt för jag känner inte till firman..
Är det säkert att besälla därifrån? Priserna är ju ganska låga där.! :smile

Tacksam för alla svar! smile


Vet inte om tråden blev på rätt ställe men, då får ni flytta den annars om det inte passar big_smile


/DJ AGGWA:D

du vågar beställa där.....vet en del som har beställt som har fått sina grejer så jag tror inte det ska vara något problem.!

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
19 december 2006 · 2 933 Inlägg

har funderat vidare lite om det här med spelare och skärm i ett..
Ni som har touchscreen, är det stor fördel med det.? eller är det bara en "cool" funktion.?

blev osäker på om man verkligen ska lägga ut 1-2 papp mer bara för att kunna trycka på skärmen.?

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
20 december 2006 · 365 Inlägg

Har denna http://www.sv-electronics.com/soundvisi … revstart// som jag köpte från dom. Mkt bra företag, handlat två gånger utan problem svarar alltid på mejl om man undrar nåt.
Men när det gäller toutchscreen är det nog "coolare än vad det smakar". Klart har man navigator inkopplad kan det varar mkt användbart. Men när man bara ska spela lite MP3 och videos så är det mest häftigt att pleta lite på skärmen, en sak vore om man kunde peta på den låten man ville spela. Men på min kan man bra bläddra genom låtarna.

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
Toneey
20 december 2006 · 184 Inlägg

veba skärm och veba dvd till bilen pris 2000-2500kr som är på ett företag som sälger men om du är intresserad kan jag ge dig ett nummer till han mvh/Tony

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
26 december 2006 · 2 933 Inlägg

_TiNcO_ skrev:
Har denna http://www.sv-electronics.com/soundvisi … revstart// som jag köpte från dom. Mkt bra företag, handlat två gånger utan problem svarar alltid på mejl om man undrar nåt.
Men när det gäller toutchscreen är det nog "coolare än vad det smakar". Klart har man navigator inkopplad kan det varar mkt användbart. Men när man bara ska spela lite MP3 och videos så är det mest häftigt att pleta lite på skärmen, en sak vore om man kunde peta på den låten man ville spela. Men på min kan man bra bläddra genom låtarna.

Okey, så du anser att det är bortkastade pengar att lägga till för en touchscreen.?
Har ju ännu inte bestämt mig va de blir..! :S

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
27 december 2006 · 365 Inlägg

Bortkastat vet jag inte men det är ju inte mycket smidigare än med "vanliga" knappar. Det är ju värt pengarna bara för att det är toutchscreen, om man är lite prylfixerad som jag tongue

Senast redigerat av _TiNcO_ (27 december 2006)

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
rocker
27 december 2006 · 67 Inlägg

du kan ju kika på www.steelway.se
dom kan ha nåt

m_a_c X40 Nordic
27 december 2006 · 784 Inlägg

Tänk på att om du handlar från sv-electronics så tillkommer det momsen i tull. På de priset som dom anger.

Senast redigerat av m_a_c (27 december 2006)

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
27 december 2006 · 1 852 Inlägg

jag ger dig rekommendationen att kolla upp på tillverkares hemsida efter något som är intressant, typ pioneer, jvc osv. sen så går du till din lokala handlare och frågar om dom kan ta hem detta. det är smidigast och enklast.

man lever bara en gång så lev väl!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang