uppkörning om en vecka!

zortep
6 november 2006 · 911 Inlägg

En annan polare hade nyss körningen, och han kugga på för hög hastighet i villa område så kom ihåg MAX 30 vid villorna hehe !
och andra var backningen,  Han glömde titta frammåt också när han backade !

pic up the phone, wazzzaaa
MagnusGbg
6 november 2006 · 31 Inlägg

Ja kan inte svara för andra men själv var ja lite nervös samma dag när ja var på väg till VV men så fort ja träffade dom 2 inspektörerna så släppte det den ena var med för att utbilda sig medans den andre var typ chef men inga konstigheter att klara det ja tror du ska slappna av o vara lättsam prata med dom o gör du något fel påpeka det direkt att du vet du gjort fel o fråga om du ska göra om övningen fast då utan fel så klart smile

Livet börjar runt 1 Bar =)
Volvo V50 "D5 Edition" (2004)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 november 2006 · 5 753 Inlägg

tack tack! ja imorrn smäller de big_smile så mera tips vill jag ha om ni har nåra å erbjuda big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 november 2006 · 5 753 Inlägg

sorry för dubbel post men men... satt å funderade på en sak nyss.. vad är oddsen att folk klarar en uppkörning på första försöket??

asså vilka har klarat de på första å vilka har kuggat?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Darkie dARKiE
7 november 2006 · 5 031 Inlägg

Har klarat mitt alla ggr på första försöket på Teori/uppkörning (tagit körkort 2 ggr) smile

Senast redigerat av Darkie (7 november 2006)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 november 2006 · 5 753 Inlägg

Darkie skrev:
Har klarat mitt alla ggr på första försöket på Teori/uppkörning (tagit körkort 2 ggr) smile

okej kanske inte är så svårt då smile man kan ju allid hoppas iaf smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 november 2006 · 5 753 Inlägg

happ då ska man in till stan nurå å köra upp.. önska mig lycka till smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
NoBra1n
8 november 2006 · 175 Inlägg

volvo_glenne skrev:
happ då ska man in till stan nurå å köra upp.. önska mig lycka till smile

hur gick det?smile

Like A Glove
BMW 325 e91 (2006)
Daniel.J
8 november 2006 · 74 Inlägg

Jag körde upp för 2 veckor sedan.. det gick galant.. fast han tyckte jag körde lite för sakta i vissa lägen men det är inget han kunde kugga mig på tongue han har ju fått sett på annat nu om han hade mött mig i trafiken!

Awuenobap
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 november 2006 · 5 753 Inlägg

fan kuggade hmm fick sol jäveln i ögona i en korsning med väjningsplikt så jag såg inte en bil mad

men men nästa gång så ska jag fan klara de big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Rancid Just Begun
17 november 2006 · 143 Inlägg

Har du fått någon ny tid ännu eller?

// Rancid
MagnusGbg
7 januari 2007 · 31 Inlägg

Lyfter tråden...

Har du kört upp igen nyfiken?

Livet börjar runt 1 Bar =)
Volvo V50 "D5 Edition" (2004)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 januari 2007 · 5 753 Inlägg

jodå. har haft körkort i typ 1,5-2 månader nu smile 


till er som ska köra upp: bara ni trivs med uppkörnings gubben eller vad man ska säga så kommer de gå hur bra som hellst... jag trivdes skitbra med han jag körde upp med å då kan jag säga att de va hur enkelt som hellst

han hade ingenting att klaga på smile

så fick jag beröm för att jag hanterade fordonet så bra tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang