Nissan Primera - inget extremt, bara för nöjes skull... :)

HighVoltage
25 december 2009 · 246 Inlägg

Håller med ovanstående, snyggt jobbat smile

Människor med smak kör bilar med flak!
Mitsubishi Lancer "Evo-kombi" (2000)
NOOX
25 december 2009 · 873 Inlägg

gillar dina mods dock så tycker jag inte dina ögonlock ser bra ut,  de skulle ha gått hela vägen ut till karossen , men annars ser det fin fint ut smile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432
BMW E46 touring "Blåbär" (2005)
teamvolvoracing Trucker
25 december 2009 · 1 220 Inlägg

Bra jobbat! du ha fått till bilen riktigt snygg big_smile du ha inte fundera på att tona den lite? tror de skulle bli snyggt

Vissa är bara bättre än andra!
partyvan
26 december 2009 · 1 071 Inlägg

Ser jävligt bra ut faktis förutom luftintaget på huven och lysande skärm blinkers

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
daajvid Elektriker
26 december 2009 · 1 138 Inlägg

äntligt kommer du med en tråd ossåwink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Alex_M Steker som aldrig förr
26 december 2009 · 503 Inlägg

En idé kan ju vara att byta fälgar till något som ser mer japanskt ut. och kanske sänka bilen. För att kanske få till JDM stuket ? utan att överdriva då.  annars så tycker jag den ser väldigt bra ut. inte gubbig alls faktiskt. smile

8-)
Kihlstrom
26 december 2009 · 60 Inlägg

_Fredrik skrev:
Du kunde det här med styling wink Fan vad fin den blev, dina modifieringar känns så genomtänkta på något vis tongue

Fortsätt i samma stil och lycka till! smile

Det var väldigt snällt sagt! smile Tack!
Och tack för alla andra kommentarer!
Alltid roligt att höra vad folk tycker...!

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Kihlstrom
26 december 2009 · 60 Inlägg

NOOX skrev:
gillar dina mods dock så tycker jag inte dina ögonlock ser bra ut,  de skulle ha gått hela vägen ut till karossen , men annars ser det fin fint ut smile

Tack du!
Jag måste säga, att det var lite just därför jag fastnade för dessa ögonlocken! tyckte det va roligt med lite annorlunda, och att dom följde kanten på huven en bit ner också..
Men det är ju tur att alla inte tycker likadant! big_smile hur tråkigt hade inte det varit liksom... smile

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Kihlstrom
26 december 2009 · 60 Inlägg

teamvolvoracing skrev:
Bra jobbat! du ha fått till bilen riktigt snygg big_smile du ha inte fundera på att tona den lite? tror de skulle bli snyggt

Nej, ingen toning tyvärr! smile Jag tror den gör sig bättre med vanliga rutor! Hade bilen varit svart, vit, mörkgrå så hade nog en svag toning av rutorna suttit på sin plats!

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Kihlstrom
26 december 2009 · 60 Inlägg

partyvan skrev:
Ser jävligt bra ut faktis förutom luftintaget på huven och lysande skärm blinkers

Kan tänka mig att det är just dom sakerna som inte faller i smaken för många... big_smile

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Kihlstrom
26 december 2009 · 60 Inlägg

daajvid skrev:
äntligt kommer du med en tråd ossåwink

Haha... Hade lite å göra igår så... smile

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Kihlstrom
26 december 2009 · 60 Inlägg

Alex_M skrev:
En idé kan ju vara att byta fälgar till något som ser mer japanskt ut. och kanske sänka bilen. För att kanske få till JDM stuket ? utan att överdriva då.  annars så tycker jag den ser väldigt bra ut. inte gubbig alls faktiskt. smile

Tack! smile Ja, köpa nya fälgar är vell nått man tänker på varje gång man inte kan somna... tongue Men eftersom vi köpte Villa för 1,5år sedan, så finns det inte något direkt utrymme till "bil kassan" längre hmm och därmed faller ju också den våta drömmen om Coilovers... Den är sänkt lite redan, 40mm fram och 20 bak. Hade ju inte varit fel att sänka den lite till, men kapa fjädrarna känns inte som något direkt alternativ... För det kan vell inte vara något hit?!?
Jag tycker faktiskt att fälgarna gör sig rätt bra på bilen, även om det hade vatt faan så mycket bättre med 18tum... big_smile

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
NOOX
26 december 2009 · 873 Inlägg

fälgarna gör sig bra på bilen speciellt om du lackar dem vita som din photoshoppning smile vad blir nästa del i bygget ?

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432
BMW E46 touring "Blåbär" (2005)
troppen
10 mars 2011 · 8 Inlägg

Riktigt nice bygge detta ska följas smile

Glittra
14 juni 2011 · 4 Inlägg

Wow, kreativt!

Rayya
14 juni 2011 · 876 Inlägg

nice good woork

Volvo V70n "Likeface" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang