Carinspect vårby(stockholm) Besiktiga INTE där!!

VikingCarlberg
3 juli 2011 · 12 Inlägg

Jag skriver detta inlägg pga att min Polare besiktigade sin bakhjuls drivna BMW på Carinspect i vårby(stockholm)
Och när besiktnings mannen skulle köra bort bilen från bromsprövarn så börja de slira och då trampa besiktningsmannen på med mera gas och rev upp hela min polars däck som är ett 18" däck rätt brett också kommer inte ihåg exakta måttet.
När vi visar honom vad som hände så blånekar han att de va han och påstår att de va så innan och alla hans kollegor backar upp honom och säger att vi försöker blåsa dom vilket vi inte gjorde.
Ville bara varna er om detta ställe pga av att dom inte verkar vara profissionella och dom verkar inte veta vad dom gör!

Andromeda Rumpmas
3 juli 2011 · 3 860 Inlägg

Det här med vinstdrivande bilkontrollkedjor är inget jag tror på. De tjänar ju pengar på att ge ombesiktningar.

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
VikingCarlberg
3 juli 2011 · 12 Inlägg

aa visst är de så, Men vilka svin dom var helt jävla rabiata! Så jävla sjukt att dom får kalla sig utbildade och proffs...

bmwfrek
3 juli 2011 · 1 Inlägg

det är 225/40 18'' däck som kostar 4300 för ett nytt och dom står och blå nekar mig inne på besiktningen och säger att det va så innan ja skulle inte ens komma 10 meter med däcket (åkte 3 mil för att bes) bilder kommer det är helt sjukt.

BMW 525i "projekt" (1994)
Hamilton
3 juli 2011 · 8 873 Inlägg

Smutskastning av företag är inget som tas i garagets forum då dom allt som oftast inte kan bemöta kritiken.
Ta det den vanliga vägen i stället dvs kontakt med företaget direkt eller konsumentombud i kommunen.
Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang