Efterlyses ägare av en A-traktor i Kungälv

Ralf Med lem
18 juli 2011 · 475 Inlägg

Söker en ägare av en (Mörkblå?) traktor av vad jag kunde syna 740 modell... möjligt till att det kunde varit av annan volvomodell men det vars i alla fall en mörk volvo

Bilen kör förbi rondellen vid Audi i Kungälv nästintill vartenda kväll och håller på att träna sin "sladd-teknik" klockan 23:30-24:00..
Folk som jobbar (jag och min flickvän ex.) är väldigt irriterade över detta, jag har ringt polisen och lagt in ett klagomål och vill inte behöva ringa dit flertal gånger p.g.a detta.

Om du känner personen, var vänligen meddela denne att detta börjar bli ganska jobbigt.. Att försöka sova med ett bröl från en gammel B23/B230 som antagligen har överdimensionerat sitt avgassystem för mycket är inte direkt sövande.


Jag förhindrar inte personen från att leka, det får han gärna göra.. men man kan välja sina tider för lek bättre, kan man inte det så får man i alla fall respektera att man får leta sig andra platser att göra detta på!

__OBS!__ Vill ni inte berätta vem det är/vem du är så är det lugnt, jag måste inte veta.. Men jag vill gärna att informationen går fram till personen i fråga!
Om jag får tag i personen så vill jag endast ge honom en reprimand, inget mer..


Mvh Daniel

nrgjesper Ta inget förgivet
19 juli 2011 · 342 Inlägg

jag kör själv a-traktor, men är inte så mycke för att leka, men kan kolla vem det är smile !

Tar dagen som den kommer
BMW E91 320D "Koksvagn" (2006)
Greatsnyggo saabtok
19 juli 2011 · 1 306 Inlägg

stoppa in bilsom och sov  gose  låt grabben  få leka du har varit ung du med  big_smile

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Janneutanb
19 juli 2011 · 7 272 Inlägg

Greatsnyggo skrev:
stoppa in bilsom och sov  gose  låt grabben  få leka du har varit ung du med  big_smile

Bara för att man är ung betyder inte det att man inte behöver visa lite respekt....

Ralf Med lem
19 juli 2011 · 475 Inlägg

nrgjesper skrev:
jag kör själv a-traktor, men är inte så mycke för att leka, men kan kolla vem det är smile !

Tack, får du reda på vem det är behöver du bara påminna honom om att folk sover :-) jag behöver inte få reda på vem han är

Greatsnyggo skrev:
stoppa in bilsom och sov  gose  låt grabben  få leka du har varit ung du med  big_smile

Jag är fortfarande ung och leker fortfarande, men jag väljer mina platser bättre, efter klockan 22 brukar jag sänka stereon och kör försiktigare (varvmässigt) i bostadsområden för jag vet att folk vill sova och jag är medveten om att det låter mycket från min bil om jag inte gör det.
Att sladda omkring i ett bostadsområde säger sig själv att det låter bra mycket..

Vet man med sig att man installerat större stereo och grövre avgassystem så kan man även se till att man försöker hålla ner ljudnivån vid midnatt på vardagar i alla fall, det gör jag i vart fall och har gjort ända sedan min första bil

Visst låter jag som en gammal gubbe, någon gång har ingen dött av, men att höra detta bröl vartenda kväll samma tid är inte roligt om man skall upp och jobba på morgonen

X40Mackan
19 juli 2011 · 265 Inlägg

håller med dig hatar dessa a-traktorer i kungälv!!! klart man leker och har kul men det kan dom göra i rollsbo!! bonne idioter!!!

nu med 470 hk
BMW e30 320 "M50 TURBO" "LÖVET" (1988)
Aga_Diff Bärs!
19 juli 2011 · 3 456 Inlägg

X40Mackan skrev:
håller med dig hatar dessa a-traktorer i kungälv!!! klart man leker och har kul men det kan dom göra i rollsbo!! bonne idioter!!!

Är det bara bönder som kör epa/a-traktor?

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
X40Mackan
19 juli 2011 · 265 Inlägg

ja vad skulle det anars vara i kungälv

nu med 470 hk
BMW e30 320 "M50 TURBO" "LÖVET" (1988)
Ralf Med lem
19 juli 2011 · 475 Inlägg

Ursäkta att jag hoppar in (i min egna tråd) och avslutar denna diskussion, men detta hjälper inte mig i min efterlysning...
Från och med nu så vill jag gärna att personer som skriver här håller sig till topic

Mvh // Daniel

Billy__bob
19 juli 2011 · 496 Inlägg

Om det nu är samma tid varje dag hade jag åkt dit och väntat på hanoch tagit det på plats med han. Om det nu finns möjlighet vill säga.

loow Jävel
19 juli 2011 · 2 018 Inlägg

Är nästan säker på vem de är, då jag sålde min a-traktor till hans syster. Ska meddela honom att lugna ner sig. smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
nrgjesper Ta inget förgivet
20 juli 2011 · 342 Inlägg

Aga_Diff skrev:

X40Mackan skrev:
håller med dig hatar dessa a-traktorer i kungälv!!! klart man leker och har kul men det kan dom göra i rollsbo!! bonne idioter!!!

Är det bara bönder som kör epa/a-traktor?

haha jag kan verkligen inte kalla mig bonne ! bara för jag kör epa !

Tar dagen som den kommer
BMW E91 320D "Koksvagn" (2006)
X40Mackan
20 juli 2011 · 265 Inlägg

nrgjesper skrev:

Aga_Diff skrev:

X40Mackan skrev:
håller med dig hatar dessa a-traktorer i kungälv!!! klart man leker och har kul men det kan dom göra i rollsbo!! bonne idioter!!!

Är det bara bönder som kör epa/a-traktor?

haha jag kan verkligen inte kalla mig bonne ! bara för jag kör epa !

nää men nått liknande ful raggare eller nått

nu med 470 hk
BMW e30 320 "M50 TURBO" "LÖVET" (1988)
nrgjesper Ta inget förgivet
20 juli 2011 · 342 Inlägg

hahahahahha!

Tar dagen som den kommer
BMW E91 320D "Koksvagn" (2006)
Ralf Med lem
20 juli 2011 · 475 Inlägg

Plankpojk skrev:
Är nästan säker på vem de är, då jag sålde min a-traktor till hans syster. Ska meddela honom att lugna ner sig. smile

Om det är rätt person så är det kalas! har inte hört något förra natten men vi hör väll framöver om det fortsätter smile tackar för hjälpen! smile


Och X40Mackan resp. nrgjesper!
Jag har sagt till en gång förut!
Detta är en EFTERLYST-tråd.. Så håll er till topic eller skriv inget alls..



Mvh // Daniel

Phaetoon
23 juli 2011 · 8 156 Inlägg

Håller er till topic. Tänk på att inte alla uppskattar när man tar över en tråd.
Mvh Moderator Phaetoon.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang