Hur orkar ni hålla på?

yoppe
21 augusti 2011 · 388 Inlägg

Jag som trodde motorer och bilar var en religion,men jag har bara inte växt upp alltså ok då jag är ju bara 36 men farsan är ju 67 kör en välputsad lätt trimmad 940 turbo sänk,tonad vinge och snygg fälgar och gillar att lägga av en brinnut emellanåt hmmm får väl börja gå till kyrkan då så man blir vuxen...

Daww3 Fordonsmekaniker
21 augusti 2011 · 342 Inlägg

Reichte86 skrev:

Daww3 skrev:
Reichte86: Hur fan orkar du att starta en tråd BARA för att klaga på våran hobby? Hur kul hade du tyckt att de varit om VI skulle se ner och klaga på din hobby?

Känns nästan som att det är du som ska skaffa dig ett liv istället för att leka tuffing framför datorn och klaga på folk.

Varför blev du medlem på detta forumet i överhuvudtaget? Om du inte har förstått så är detta ett forum för bilintresserat folk som gillar att meka med sina bilar och visa upp vad man har.

Gå och bli medlem på http://www.viivilla.se/
Känns som om den hemsidan är mer passande för dig.


PEACE

Att ställa frågor är inget klagande! pucko!

Har du nån anledning till att kalla mig pucko??

Det är väl att klaga när du säger "hur orkar ni trimma och styla bilarna, ni har inget liv"

ELLER?

DawwE
BMW 325i Halv M-Sport "Black Widow" (2006)
WoozyDozz
21 augusti 2011 · 918 Inlägg

Daww3 skrev:

Reichte86 skrev:

Daww3 skrev:
Reichte86: Hur fan orkar du att starta en tråd BARA för att klaga på våran hobby? Hur kul hade du tyckt att de varit om VI skulle se ner och klaga på din hobby?

Känns nästan som att det är du som ska skaffa dig ett liv istället för att leka tuffing framför datorn och klaga på folk.

Varför blev du medlem på detta forumet i överhuvudtaget? Om du inte har förstått så är detta ett forum för bilintresserat folk som gillar att meka med sina bilar och visa upp vad man har.

Gå och bli medlem på http://www.viivilla.se/
Känns som om den hemsidan är mer passande för dig.


PEACE

Att ställa frågor är inget klagande! pucko!

Har du nån anledning till att kalla mig pucko??

Det är väl att klaga när du säger "hur orkar ni trimma och styla bilarna, ni har inget liv"

ELLER?

Ts är det största skämtet jag vet idag. big_smile

Senast redigerat av WoozyDozz (21 augusti 2011)

camaro67 Meister
21 augusti 2011 · 6 763 Inlägg

Ibland önskar man ju att man var som vänliga ungdomar och drack öl onsdag,fredag och lördag och tittade på tv de andra dagarna. Men vad är de för jävla liv? Kan du definiera vad ett liv är för dig?

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
thePaavo Proffa
21 augusti 2011 · 282 Inlägg

Ts borde besöka en större bilträff och via en mikrofon föra denna samma diskussion.. skulle inte vara långlivad.. big_smile

Som många andra frågat: hur gammal är du själv egentligen? Sättet du skriver på liknar en 14-15 åring.. wink

Saab 9000 Aero "MapTun Stage 6.5" (1993)
DusanMandick Random Hero
21 augusti 2011 · 4 047 Inlägg

dont feed the troll.....

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
WoozyDozz
21 augusti 2011 · 918 Inlägg

thePaavo skrev:
Ts borde besöka en större bilträff och via en mikrofon föra denna samma diskussion.. skulle inte vara långlivad.. big_smile

Som många andra frågat: hur gammal är du själv egentligen? Sättet du skriver på liknar en 14-15 åring.. wink

Åka till vallåkra och fråga: "Växer ni aldrig upp?" tongue

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 augusti 2011 · 14 084 Inlägg

WoozyDozz skrev:

thePaavo skrev:
Ts borde besöka en större bilträff och via en mikrofon föra denna samma diskussion.. skulle inte vara långlivad.. big_smile

Som många andra frågat: hur gammal är du själv egentligen? Sättet du skriver på liknar en 14-15 åring.. wink

Åka till vallåkra och fråga: "Växer ni aldrig upp?" tongue

Jadu, då är nog elektriska stolen långsam!! Hehe!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
gamlingen
21 augusti 2011 · 5 198 Inlägg

Reichte86 skrev:

Xhion skrev:
Låter som trådskaparen aldrig fick råd till fina bilar.. Svensk avundsjuka alltså wink

Jag har mer än jag behöver! wink

Lägg upp dom

Hamilton
21 augusti 2011 · 8 873 Inlägg

Reichte86 skrev:

Daww3 skrev:
Reichte86: Hur fan orkar du att starta en tråd BARA för att klaga på våran hobby? Hur kul hade du tyckt att de varit om VI skulle se ner och klaga på din hobby?

Känns nästan som att det är du som ska skaffa dig ett liv istället för att leka tuffing framför datorn och klaga på folk.

Varför blev du medlem på detta forumet i överhuvudtaget? Om du inte har förstått så är detta ett forum för bilintresserat folk som gillar att meka med sina bilar och visa upp vad man har.

Gå och bli medlem på http://www.viivilla.se/
Känns som om den hemsidan är mer passande för dig.


PEACE

Att ställa frågor är inget klagande! pucko!

Ok vi låser här

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang