KIR transformation

Jonnsard
31 januari 2012 · 458 Inlägg

Turbo88 skrev:
Går det att göra detta till en volvo 850?smile

Självklart går det, dock blir det nog mer meck med själva dosan, minns inte riktigt formen på den men..
Nyckeldelen går iaf, nyckelämnet låg sist jag köpte ett på 541kr om jag inte minns helt fel, slipning 150kr.
Mvh John

BMW E46 330Ci Clubsport "Individual" (2002)
Turbo88
31 januari 2012 · 60 Inlägg

Okej tack för svar=)

Opel Astra h "Pärlan" (2010)
mopar300
29 februari 2012 ·

jag har några kompl nycklar från en -06...intr....bud....

cARLBOM
30 mars 2012 · 159 Inlägg

Detta fungerade klockrent för mig oxå, jag köpte en ny KIR dock var jag lite hetsig när jag satte ihop den så kortongerna åkte i sopen, och på kartongen så står några koder som teknikern måste ha... Men detta fungerade ju! Tack för tipset! smile

mkjn2
11 maj 2012 · 142 Inlägg

Har S80 99 Ett glas-chip eller som gamla v/s70 ett större plast-chip?

wille94
11 maj 2012 · 27 Inlägg

Jag måste också ifrågasätta varför man vill byta till KIR. Att den är nyare & snyggare är jag väl hyfsat överens med er om. Men är det bara mina föräldrar som har haft det "roliga" problemet att låsningen, som ska hålla nyckeln i sitt läge, att den har gått sönder på bägge nycklarna? För om det är ett vanligt fel så känns ju inte en KIR speciellt fördelaktig wink

Growe Fri fart för ett fritt folk!
11 maj 2012 · 13 773 Inlägg

wille94 skrev:
Jag måste också ifrågasätta varför man vill byta till KIR. Att den är nyare & snyggare är jag väl hyfsat överens med er om. Men är det bara mina föräldrar som har haft det "roliga" problemet att låsningen, som ska hålla nyckeln i sitt läge, att den har gått sönder på bägge nycklarna? För om det är ett vanligt fel så känns ju inte en KIR speciellt fördelaktig wink

dom är riktigt riktigt opraktiska storleken är som en mobil från tidigt 90tal

går den dessutom inte att ha ihopfälld så är det som att ha en stor skiftnyckel i fickan storleksmessigt smile

problemet är att dom gamla xx0n nycklarna blir så slitna direkt..riktig ford kvalite på skiten

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang