Efterlyser en häftig plats att fota bilar i Örebro!

Growe Fri fart för ett fritt folk!
30 maj 2012 · 13 754 Inlägg

Jimi skrev:

Growe skrev:

Japs-Jens skrev:
I Vivalla utanför fam. Svenssons hus tongue

vivalla haha..getto vettu och svenssons hus är så olikt vivalla man kan komma..

lundby är nog bättre isånt fall...
nog mer det som ligger till grund för serien förr än vivalla iallfall smile

han syftade på familjeserien "svensson svensson", men det är lite skev bild av verkligheten..


Men Vivalla i Örebro kan jämföras som en av sthlms förorter, Japs-Jens smile

mer som rosengård än någon random vivalla förort... bor väll 1svensk på 20invandare där

dom rånar dom knivskär dom skjuter varandra dom misshandlar dom torterar varandra kidnappar varandra.. värsta jävla gettot helt enkelt

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Jimi (Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
31 maj 2012 · 164 Inlägg

tillbaka till OT nu då, jag letar efter intressant plats att fota på !

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders
BMW e23 "733i Airlift" (1981)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
31 maj 2012 · 13 754 Inlägg

Villingsbergs skjutfält åk upp från garphyttan sen via storstenshöjden håll vänster efter du passerat storstenshöjden

sedan åker du på så du passerar typ 4st mobbföråd som du åker mer eller mindre igenom  passera så du åkerförbi vattnet håll höger på varje större grusväg med andra ord inga traktorstigar men grusvägar så kommer du upp till skjutfältet ganska trevlig miljö att fotta bland sönderskjutna döda träd betonghus osv

finns även ett fränt ställe lite längre bort men minns inte exakt hur man åkte men man kan ta sig genom skjutfältet och hålla ganska bra till vänster så hittar man en STOR betongbunker med frän utsikt och grejer

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Jimi (Evo61Scandinavia, HOODERS, StaticVikings)
31 maj 2012 · 164 Inlägg

bra som fan! Dit måste jag åka. men är det någon aktivitet där nu lr ? om det är övningar från lumpen snubbar? Jag har sälv varit där på övning i lumpen och då sköt vi med haubits.. oO,

ceo för evo61 scandinavia, StaticVikings & Hooders
BMW e23 "733i Airlift" (1981)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
31 maj 2012 · 13 754 Inlägg

Jimi skrev:
bra som fan! Dit måste jag åka. men är det någon aktivitet där nu lr ? om det är övningar från lumpen snubbar? Jag har sälv varit där på övning i lumpen och då sköt vi med haubits.. oO,

ibland och ibland inte men man får åka där när bommarna är öppna men man bör ta reda på att dom inte ska stänga bommarna så man itne blir inne sitter infotavlor lite överallt..

brukar brumma runt där med skolbussen när jag haft tråkigt förbannat mycket sjysta ställen

tog några snygga vintermotiv där 2010 när det var så förbannat med snö...vetefan hur jag vågade mig upp där med skolbussen men det gick tydligen rätt bra smile

iof greppar 4st dubbfria däck rätt bra när man kör dubbelmontage

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang