Efterlyses : iPhone 3Gs borttappad/stulen under BugRun 2012.

Mr_dOhC
10 juni 2012 · 214 Inlägg

Söker efter min tel som försvann natten mellan lör-sön under BugRun på Mantorp Park.

Upptäckte det runt kl 24, och den försvann på partycampingen, från böjen och upp mot änden där norrmännen hade disco.

Letade runt en hel del, såpass mycket att jag hittade inte mindre än 2st telefoner som andra hade tappat, som jag så klart återlämnade till dess ägare.

Detta får mig att dra slutsatsen att någon annan måste ha hittat den. Redan på natten gick det ej att komma fram när jag prövade att ringa...
Skulle vara väldigt tacksam om jag isåfall fick tillbaks den!

Av olika anledningar så är jag väldigt säker på att ingen annan kommer att kunna få igång den och/eller ha nån användning av den.

Tack på förhand !

Black_Art
10 juni 2012 ·

Fan va surt:( hoppas den kommer fram..
Förövrigt diggar ja din passar grymt mycket. Stod å kollade in den på BR

graul
11 juni 2012 · 90 Inlägg

Dom sa i högtalarna i söndags att dom hade hittat en 3gs.

Mr_dOhC
11 juni 2012 · 214 Inlägg

Säker på det , vilken tid ?

Jag var i informationen och frågade, flera ggr, lämnade mina kontaktuppgifter. Dom har ej hört av sig....
I samband med det så efterlyste dom den i högtalaren...

Kan det varit det du hörde ?

Senast redigerat av Mr_dOhC (11 juni 2012)

graul
11 juni 2012 · 90 Inlägg

Ganska säker på att dom sa upphittad, för han sa "vi har 3 upphittade saker" och sen pratade han bara om telefonen i några minuter. En iphone 3gs. Det var runt kl 12.30-13 har jag för mig.

mickecorrado Bilplåtslagare
12 juni 2012 · 1 036 Inlägg

Med det vädret som var får man hoppas någon hittat den innan den blev vattenskadad.

Smoke Tires Not Drugs.
Mr_dOhC
12 juni 2012 · 214 Inlägg

graul skrev:
Ganska säker på att dom sa upphittad, för han sa "vi har 3 upphittade saker" och sen pratade han bara om telefonen i några minuter. En iphone 3gs. Det var runt kl 12.30-13 har jag för mig.

Hmm, skumt... Det var vid den tiden jag var där och frågade första gången..
Sen var jag där igen innan jag åkte hem.
Jag får höra av mig till dom...

mickecorrado skrev:
Med det vädret som var får man hoppas någon hittat den innan den blev vattenskadad.

Jo det har jag också tänkt på. Det beror ju på hur länge den legat isåfall.
Jag hittade som sagt 2st andra telefoner fullt fungerade...

Senast redigerat av Mr_dOhC (12 juni 2012)

Lothigiius
12 juni 2012 · 591 Inlägg

Ja dom ropade upp i högtalarna vid 2-3 tiden på eftermiddagen att dem hade hittat en iphone 3Gs!!

magoo Sommarglidare
15 juni 2012 · 38 Inlägg

det jag hörde var en efterlysning av en iphone, inte att den hittats, men maila info@bugrun.com så når du dom.

Hastighet har aldrig dödat, det är det plötsliga stoppet
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang