Inför: Realcar Summermeet 30:e Juni (Vingåkraträffen)!

Astramarkus
1 juli 2012 · 455 Inlägg

Tack alla som kom! Vi är mycket nöjda med alla fina bilar som dök up! Det var ett ganska stort antal anmälda bilar som inte kom, detta berodde nog på väderprognosen som var osäker dagen innan, men som vanligt sken solen på både bilar och besökare! Nästa år jobbar vi hårt på att förbättra ytterligare, så all kritik (både positiv och negativ) är välkommen. Tack alla, såväl besökare som utställare!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
juhaaan
1 juli 2012 · 619 Inlägg

Måste säga att det var mkt fina bilar och fin träff:)

Nissan Skyline R32 GTR "Zilla" (1994)
Nissan Skyline R34 "Skyan" (1998)
aero85
1 juli 2012 · 621 Inlägg

Bliss187 skrev:

aero85 skrev:

Bliss187 skrev:
Dålig träff....lite folk trots underbart väder...lite bilar...samma gamla bilar verkade det som samt @ allt var avklarat på 5min tyvärr!

va hade du för bil då?? enligt din sida bidrog inte du med något! köp en bil och bygg den som du vill ha och va med och tävla istället för att klaga!!!!!!!!

Ehh så du menar nu @ har jag ingen bil uppe på garaget sidan så har jag ingen bil alltså?
Man får heller inte tycka vad man vill verkar det som på dig. Jag klagar inte, jag är på massor utav träffar år efter år och jag säger bara @ det var många bilar man sett tidigare. Hade nog hoppats för mycket på @ så se ny byggen/ny talanger men men...kanske om några år kanske.

som du vet kostar det att bygga och alla har inte sponsorer utan får bygga efter egen spargris men om du vill se nya bilar år till år så är du nog välkommen med egen bil el att du sponsrar dom som inte har sponsring så kanske det kan bli nya bilar varje år!!

Midaz
1 juli 2012 · 285 Inlägg

Feedback gällande träffen!

¤ Tråkigt med 2 separata områden, (jag som utställare kände mig i division "Korpen") när alla värstingar och shower var på ett annat område. (inte så mycket som underhöll oss på utställningsområdet nedanför)
¤ El hade varit bra till utställande bilar, många hade sjukt fina medianläggningar som man inte startade upp. sad
(var rädd om vårt intresse och ge oss el, uppmuntra till fler fina byggen)
¤ En kiosk med tilltugg hade varit fint på båda ytorna. (än en gång bara fokus vid billjudet mm)
¤ Pennor hade varit fint, inte så lätt att rösta med ett papper bara.

Det var saker som jag definitivt tycker ni ska jobba på! Dock, vill vara jävligt tydlig med att det var en riktigt härlig dag, härliga bilar, trevliga utställare! You saved the day! smile
Tack Realcar för att ni fixar dessa Summermeets!

Tack än en gång till alla deltagare, ny bekantskaper mm, ser fram mot flera repriser... med mindre modifieringar wink

/Midaz

BlauMes
1 juli 2012 · 1 801 Inlägg

Pennorna måste du ha missat helt! Tror det gick två eller tre och frågade hela tiden om man hade penna och det fanns även cirka 300 st i husvagnen tongue

Saab 9-3 (2008)
Midaz
1 juli 2012 · 285 Inlägg

jag är inte perfekt, men har en rätt fin bil iaf ;D
tack för tillrättningen, wink
Jag var till husvagnen och frågade de hänvisade mig till butiken, där var det tokkö...

Senast redigerat av Midaz (1 juli 2012)

BlauMes
1 juli 2012 · 1 801 Inlägg

Är det någon som vet vem som fick priser och så? Var aldrig kvar så länge hmm

Saab 9-3 (2008)
Rille-K Plåtis
1 juli 2012 · 948 Inlägg

Vill tack alla (publik, utställare och arrangörer) för en kul dag bland massa trevliga bilar och folk, TACK... big_smile

Och tack SOLEN, nu kanske sommaren kommer...  =P

Volvo S80 "Recycled Rainbow" (1999)
Orange_Dragon
1 juli 2012 · 392 Inlägg

BlauMes skrev:
Här kommer mina bilder från dagen! Oerhört trevligt var det! smile

Okay om jag lånar bilden på min bil? Låter självklart din logga vara kvar smile
Fina bilder btw.

MVH//Jonas

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
Orange_Dragon
1 juli 2012 · 392 Inlägg

Vill även jag passa på att tacka för en grym dag. Riktigt trevligt.
Lite synd att alla bilar inte dök upp, men får tacka alla som gjorde det.

Mvh//Jonas

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
BlauMes
1 juli 2012 · 1 801 Inlägg

Orange_Dragon skrev:

BlauMes skrev:
Här kommer mina bilder från dagen! Oerhört trevligt var det! smile

Okay om jag lånar bilden på min bil? Låter självklart din logga vara kvar smile
Fina bilder btw.

MVH//Jonas

Självklart gör det! smile

Saab 9-3 (2008)
Jottix
1 juli 2012 · 186 Inlägg

Får också tacka för gårdagen. Mycket trevligt med väldigt fina bilar! Några av oss kanske ses igen på andra träffar smile

Volvo S60 T5 "Red Devil" (2001)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
1 juli 2012 · 1 632 Inlägg

Midaz skrev:
Feedback gällande träffen!

¤ Tråkigt med 2 separata områden, (jag som utställare kände mig i division "Korpen") när alla värstingar och shower var på ett annat område. (inte så mycket som underhöll oss på utställningsområdet nedanför)
¤ El hade varit bra till utställande bilar, många hade sjukt fina medianläggningar som man inte startade upp. sad
(var rädd om vårt intresse och ge oss el, uppmuntra till fler fina byggen)
¤ En kiosk med tilltugg hade varit fint på båda ytorna. (än en gång bara fokus vid billjudet mm)
¤ Pennor hade varit fint, inte så lätt att rösta med ett papper bara.

Det var saker som jag definitivt tycker ni ska jobba på! Dock, vill vara jävligt tydlig med att det var en riktigt härlig dag, härliga bilar, trevliga utställare! You saved the day! smile
Tack Realcar för att ni fixar dessa Summermeets!

Tack än en gång till alla deltagare, ny bekantskaper mm, ser fram mot flera repriser... med mindre modifieringar wink

/Midaz

Det där kan jag väl hålla med om, bättre att blanda ut det lite var inte många som rörde sig där nere. de flesta var ju vid billjudet, inkl jag själv. tråkigt och hoppas ni löser det till nästa gång smile

Hamilton
1 juli 2012 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnackstråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang