En tråd om k*ksträngen. ja... jag är seriös.

te_wik Forummoderator
3 oktober 2012 · 12 813 Inlägg

Marticus skrev:
kommer tillbaka till gorg efter ett par veckors frånvaro, denna tråd är den första jag ser <3

Så länge tråden håller sig på en vettig nivå så ser jag inte att den bryter mot några regler, så bara inläggen är inom topic är ju tråden som vilken tråd som helst.


Mvh Tommy, Moderator

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Batta
4 oktober 2012 · 1 353 Inlägg

dappe89 skrev:

Nisse_R skrev:
Den kanske har blitt starkare av all träning lol  Ne ja skulle inta gå dit om man inte har problem längre

lol Dock är jag fett trött på det och har inte lust att vänta ett halvår på operation en gång till.

sleepyoh skrev:
Jag skulle säga att du låter den vara om du inte har några problem nu. Har själv råkat ut för att denna sträng spricker, nu efteråt har jag inga som helst problem, förhuden är lättare att dra tillbaka osv. Nästan bättre än det var innan. Men jäklar i helvete vad blodigt det blir när den går av, gör ju inte direkt ont, nästan så att man tror det är ovanligt monsun mens innan man tittade efter.

Får du några som helst problem i framtiden, gå direkt till läkaren och fixa, annars låt det vara. Är ju inget ovanligt, eller det händer ju långt ifrån alla men det är ju många som blir drabbade så man ska inte behöva tycka det är jobbigt att prata om liksom. wink

Ja, jag är fullt medveten om att det inte är ovanligt, men händer det flera gånger i veckan i en period på, 1.5år? så är jag orolig för att det kan hända igen, dessutom har strängen växt helt cp nu utav alla gånger den har läkt ihop, haha! lol

'

haha, du tänkte inte att det kanske måste läka lite i mellan gångerna då? tongue
tar nog mer än nån dag för det att läka ihop helt ^^

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang