Angående: SAAB Marknad o SAAB träff!!! Min sista utförsäljning på detta ställe! Utanför Vingåker!

Blomman29 SAAB Entusiast
15 oktober 2012 · 162 Inlägg

SAAB Marknad Nu Absolut sista chansen hos mig!

Blomman29´s Stora SAAB marknad från SAAB 95-96 och upp till 9-5!
De är värt att åka hit om du letar efter delar till din SAAB, men se de gärna som en träff med där vi likasinnande träffas innan vinter uppehållet!

Nu ska ska ett stort lager delar läggas ut till försäljning. Detta blir min sista på detta ställe då ja sedan vill få ett avslut. Så de som inte säljs kommer mycket utav hamna på Skroten o sopptippen om inte SAAB folket visar intresse!
Pga flytt och över 10års samlande av SAAB delar som nu erbjuds en sista gång.

Mycket fin plåt och en del skrymmande delar. Men har givhetsvis minskat något efter ett par marknader!
men mycket plåt som duger åt Rally folket.

En skyltning till marknaden återfinns från Q-star macken ”rondellen” i Vingåker (vid rv 52)
Nu sitter de små A4 skyltar uppe i Rondellen i Vingåker! Man ska ju in mot Vingåker! Sedan är de en stor Blå-vit skylt till höger snart nog på den Står de "SAAB marknad 5" . Och då ska ni åka ca 4,5 kilometer innan de är skyltat vänster med en SAAB Service skylt!

Annars vid frågor Ring mig på 076-2165629

Mvh Magnus Blomberg!

Lördagen den 27 Oktober Öppnar portarna kl 10.00

Söndagen den 28 Oktober Öppnar portarna kl 10.00

Ta gärna med Ficklampa (de är lite mörk inne i de stora förrådet) och även släpkärra om man är intresserad av typ dörrar, motorhuv, baklucka eller tak till din SAAB.

Marknadstider
27 Oktober Lördag Kl: 10.00-16.00
28 Oktober Söndag Kl: 10.00-16.00

Endast Kontant betalning på plats.

Ring eller maila gärna att du kommer.

Tel: 076-2165629
Mail: blomman29@gmail.com
www.garaget.org/blomman29

Välkomna

MVH Magnus Blomberg

Ev kommer det vid intresse erbjudas fika och t ex grillad korv till försäljning!

David_bagge
15 oktober 2012 · 225 Inlägg

Jag kommer på lördag då eller om det går för dig kan jag  komma den här helgen?

Mvh David
Blomman29 SAAB Entusiast
15 oktober 2012 · 162 Inlägg

De går vilket som! Mina kunder kan komma när de vill bara de passar oss båda! Men ska vara där ute en del i helgen med!

Och folk är välkomna att packa o köpa delar i banan kartonger som ja har! Bättre en del delar kommer till nytta igen än att ja ska kasta en massa sedan! Somliga delar har ja mina priser på och andra kan bli riktigt förmånliga priser på!

Var du sugen på dragkroken med eller?

MVH Magnus B!

David_bagge
15 oktober 2012 · 225 Inlägg

Ja den renoverade sen dom andra sakerna också

Mvh David
David_bagge
15 oktober 2012 · 225 Inlägg

Skönt att höra att jag är välkommen kommer.med saaben :-)

Mvh David
David_bagge
15 oktober 2012 · 225 Inlägg

Det får du göra. Det gör vi. Får se om jag handlar något annat också

Mvh David
Bagarnn
16 oktober 2012 · 63 Inlägg

Detta låter intressant! Får jag fråga ifall du har ett bakluckelås med tillhörande nyckel till en Saab 99 Modell äldre?

Det är ju ett knapplås kan man säga, Årsmodell 73 men de använde nog samma lås fram till 76-77 har jag för mig.

Volvo 745 "HolmaDrift" (1990)
Blomman29 SAAB Entusiast
16 oktober 2012 · 162 Inlägg

Bagarnn skrev:
Detta låter intressant! Får jag fråga ifall du har ett bakluckelås med tillhörande nyckel till en Saab 99 Modell äldre?

Det är ju ett knapplås kan man säga, Årsmodell 73 men de använde nog samma lås fram till 76-77 har jag för mig.

Ja ska kika om ja själv kan finna ett sånt lås med passande nyckel! Men de är lite som att leta efter en nål i en höstack även för mig! För de finns en hel del småprylar med!

MVH Magnus B!

Bagarnn
16 oktober 2012 · 63 Inlägg

Det vore suveränt! Hittar du ett så meddela mig här eller i pm så jag vet, för isf lär jag kika förbi. smile

Mvh John Ä

Volvo 745 "HolmaDrift" (1990)
Hult_ Lokalvårdare
16 oktober 2012 · 29 Inlägg

ja detta är verkligen sista nu smile

Skalman
17 oktober 2012 · 508 Inlägg

Det är ju alltid kul med en bil tripp och jag behöver ju lite delar till min 9-5:a den gröna.

Söker främre avgasrör med katt även efter katt är av intresse. Ska passa en Saab 9-5 med v6t motorn -99. Efter katt är väl samma på alla 9-5 runt -00 eller ?
Lamda sond skulle jag behöva men det kanske är olika där också . Bromsskivor men det kanske inget man köper beg smile

Skalman
17 oktober 2012 · 508 Inlägg

Tackar smile

Misstänkte nästan det för det är inte många som har en 9-5 med v6t:a .

Men jag kommer gärna ändå för Saab träffar är ju alltid kul att gå på smile

David_bagge
20 oktober 2012 · 225 Inlägg

Passa på för han har många fina saker till bra pris var där i dag och handla smile

Mvh David
David_bagge
26 oktober 2012 · 225 Inlägg

Får be om.ursäkt att jag inte hört av mig har varit full fart hela veckan för mig.

Mvh David
Hult_ Lokalvårdare
27 oktober 2012 · 29 Inlägg

Kom hit vi stänger snart för i dag sista chansen i morgon smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang