hjälp att hitta lackerare, Eskilstuna

Hoffmeister2
30 mars 2007 · 467 Inlägg

Hej.

Någon som vet nån billig lackerare här i eskilstuna eller i närheten?
Det är nämligen så att farsan rekondade min bil och vaxsnurran brände lacken på ett ställe på huven... Förmodligen så har bilen varit omlackad eller nåt tidigare, så just där kanske d va tunt eller nåt... Men huven skulle behöva lackas om. Vad kan det kosta?
Nån som vet nån som lackar för en rimlig peng? behöver ju inte vara med kvitto..
Men pm:a mig gärna om ni har nå tips..

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Hoffmeister2
31 mars 2007 · 467 Inlägg

eh ok..ingen som vet nån? Ja e inte så bevandrad i denna stad eftersom ja inte bott här länge....kom igen nu.

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Joschen
31 mars 2007 · 47 Inlägg

tja

det finns en firma på Måttjohanssons väg, vilket nr det är vet jag ej. Men firman ligger mittemot växthuset. Kanske kan va nått

chrizz Administratör
31 mars 2007 · 11 783 Inlägg

www.eniro.se, där hittar du nog alla som finns. Sen är det bara börja ringa runt och höra hur mycket de vill ha för det jobb du vill utföra. Inte svårare än så smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
CalibraJim
31 mars 2007 · 14 Inlägg

fan jocke, på måttjohanssons väg?? de är skitdyra! de heter lassesons billackering. de är dyrast i stan tongue jag rekomenderar "bilgård plåt och lack", (tror det hette så). 
ligger vid Ica ekängen. bakom där. de är trevliga och bra och har rimliga priser. går oftast att ta utan kvitto om man snackar lite fint wink.
jag har själv lämnat in där, jag åkte runt till alla stans olika lackerare, och de verkade vara de vettigaste.  men jag slipade mitt själv, så de bara lade på en grund och lackfärgen och klarlack. smile har för mig att de fick slipa lite granna, jag va lite slö på slipningen. så hör med dem smile
lycka till!

MVH Jim

Hoffmeister2
31 mars 2007 · 467 Inlägg

bilgård..hum, ja lämna dit kadetten efter ett inbrott..dom skulle bara fixa en ruta..efter en och en halv vecka tröttnade jag på att vänta..dom va så jävla slöa så ja fixa d på annat sätt...men men..kanske ska ge dom en chans till

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
CalibraJim
31 mars 2007 · 14 Inlägg

hmm, ok, jag blev iaf bra bemött, kanske bara hade tur då, men de har bättre priser än lassesons iaf, och som sagt så kollade jag runt och det visade sig vara de som var bäst prismässigt.. om man vill ha ännu billigare så är det ju om man känner nån som lackar privat, men resultatet lär bli dåligare..

EDIT: jag lämnade in en front och 2 sidokjolar, och det gick på 3 dagar har jag för mig..  då var allt helt klart, då hade de slipat lite på dem, lackat allt, och sedan haft dem i lackboxen. men de beror ju på tiderna, nu är det mot sommartider och de lär vara mer jobb.. jag har för mig att jag lämnade in mitt i slutet av sommaren förra året.
men men, du kan ju fråga innan när de blir klara, jag fick som svar 3 dagar och det blev det också..

MVH Jim

Senast redigerat av CalibraJim (31 mars 2007)

bajen
1 april 2007 · 121 Inlägg

Finns Lackforum som ligger i Vilsta industriområde också..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang