Det här är en tråd för alla oss som inte har våra bilar just nu!

MrTobias
3 april 2007 · 1 297 Inlägg

Fyfan. Känns som flera månader som jag hade inbrott men i själva fallet är det typ 2 veckor. Allt är klart med försäkringsbolaget och Peugeot har sagt att den är klar i början av veckan. Men imårrn när jag vaknar är det tisdag och jag har inte hört något än! Guuuud va långsamt det går.

Nåja tillbaka till verkligheten. Få bilen fixat efter 2 veckor är la jävligt snabbt. Dom har köpt ny mittpanel, lackerat om en dörr. Ny list. En hel del grejjer.

Har köpt ny stereo till bilen eftersom att jag blev av med den gamla. Ska kopplas in så fort jag får tillbaka bilen. Kan inte vänta!

Dela med er om när ni väntat på era bilar. Känns lite bättre när man skrivit av sig smile

MrTobias
4 april 2007 · 1 297 Inlägg

Update

Några klipps var trasiga så dem måste beställa in ett nytt innertak från Frankrike. Några veckor till då... sad

N_W V8 de bästa som finns!
4 april 2007 · 1 092 Inlägg

Har min motor på renovering sedan ett par veckor, får den i helgen men kan nog inte lyfta i den förrän veckan efter sad  Den som väntar på nå gott..  smile

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
Cadillac Club Coupe "Ls-konverterad" (1949)
Ford Mustang "GT370" (2007)
Pontiac Lemans 67 cabriolet "Projekt LTO pro cruising" (1967)
Danijel
4 april 2007 · 237 Inlägg

min står och väntar på lackeraren ska höra av sig och vill ta den, så hela min bil ligger utspridd lite överallt, lite i verkstan lite här hemma och ja..

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
Alecci
4 april 2007 · 2 014 Inlägg

Min bil är inte ihop än och kommer nog inte ut på gatorna förrän i maj på grund av restade delar hos Nissan samt att lite kolfibergrejer skadades under frakten (återsändning + beställning av nya= 6 veckor).

Delar av bilen finns lite varstans... I verkstaden, hemma, hos bilriktningen, i bilen, hos föräldrarna, etc.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Germax
4 april 2007 · 12 086 Inlägg

Min bil har stått på pallbockar sen augusti 2005, o jag mår skit av de!

MrTobias
4 april 2007 · 1 297 Inlägg

Hörde med Peugeot och dom skulle försöka göra en snabblagning av klippsen på innertaket. Sen får jag köra dit den igen när innertaket har kommit. Låter lite lovande iaf så får jag koppla in nya stereon.
Jag lider med er som väntar på era bilar, hoppas att ni är mer "tåliga" än vad jag är smile

dallelito med lem
4 april 2007 · 1 147 Inlägg

be dom skicka ditt tak med ups så går det fort o få det=) dhl tar flera dagar på sig när dom ska leverera.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Streckkoden
4 april 2007 · 2 655 Inlägg

Jag får hämta hem min bil sista helgen i april.. Nu står det en massa andra bilar framför min.
Funderar nästan på att ta ut en bärgare och "möblera" om lite i garaget, så jag får hem min snabbare..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang