Eftersnack: Meet of the Month #2 1/6

Blomster
2 juni 2013 · 82 Inlägg

Tack för en mycket bra träff.

Tur vi hade med vädret, mycket fina bilar.

Helvete_racing Arg Snickare
2 juni 2013 · 875 Inlägg

Tyckte det var en halvkass träff... Mestadels pga vädret.

Mr_Felix
2 juni 2013 · 134 Inlägg

Polisen störde väldigt mycket och drog ner stämningen tyvärr. Men det dök ju upp ganska många bilar när det hade slutat regna och det är ju bra!

NIzmO Ollikkala Racing
2 juni 2013 · 1 724 Inlägg

Såg ingen som helst nackdel med polisens närvaro, dom störde väl ingen som inte förtjänade det om man slapp massa fjantigt börnande.

Var över förväntan med folk med tanke på svajigt väder smile .

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
stoltosmart
2 juni 2013 · 884 Inlägg

som sagt synd på vädret i början men vart bra med folk efter regnet, synd att polisen stod på rakan

Senast redigerat av stoltosmart (2 juni 2013)

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
hesselgren
2 juni 2013 · 117 Inlägg

Bilder någon? smile

HotRod27
2 juni 2013 · 14 Inlägg

Synd att värdet avskräckte en del från att komma. Men vi som åkte till maxi efter att det hade slutat att regna hade en trevlig kväll. Har inga bekymmer med att polisen fanns på plats. Där emot var det ju synd att dom inte såg idioterna som börnade högst upp mot maxi huset. Men tycker ändå att det var en lyckad kväll.

__AleXx_ oijoij-society.com
2 juni 2013 · 774 Inlägg

Måste passa på och tacka polisen för ett bra jobb, slapp se massor idioter börna samt ingen idiot körning på rakan. Och utbudet bilar var bra ned tanke på vädret!

Trabant601
2 juni 2013 · 25 Inlägg

Tyckte det var en trevlig träff, helt okej att polisen var där, dock kanske lite onödigt med fyra bilar? Blev en del race(Händelö) och lek på parkeringen efter polisen åkt.

BMW M3 (2004)
Rohan
2 juni 2013 · 54 Inlägg

Undrar vem som var smart att köra race på Händelö med en person från baksätet som hade druckit ganska mycket och hängde ut genom dörren, det hindrade tydligen inte föraren att trycka plattan och räjsa där ute.
Oansvarigt enligt mig.
Dock har ju inte Händelö aktiviteterna något med MoM att göra om jag förstått rätt.

Tack för en trevlig kväll :-)

Dirtymike
2 juni 2013 · 1 532 Inlägg

Riktigt bra träff även fast det hade regnat.
Känns som att det är dags att hitta ett nytt ställe igen att vara på.

Jeep J20 (1978)
XphyxiusX
2 juni 2013 · 48 Inlägg

folk som söp, hängde ut genom dörrar i nästan medvetslösa tillstånd och slängde skräp och spydde, lutade sig mot andras fordon = rena rama fjortsipajaser!
Vet inte om de är värst eller förarna som tog med de och lät de hållas!

Skärp er för helvete och väx upp, alkohol och fordon går ej ihop, men ni lär väl ångra er den dagen då någon olyckligt skadar sig eller skadar någon oskyldig!

I övrigt var det bra med folk och bilar trots vädret som vände visserligen.

Ses nästa träff tongue

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
_Johannes
2 juni 2013 · 383 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Måste passa på och tacka polisen för ett bra jobb, slapp se massor idioter börna samt ingen idiot körning på rakan. Och utbudet bilar var bra ned tanke på vädret!

Håller helt med.
Även synd att jag skulle behöva stå i närheten av den förbannat fula blå 940n som spelade sjukt hög musik som bara tolv åriga små flickor blir upphetsade utav,den stod mittemot våra bilar och var helt löjligt irriterande då man inte kunde snacka med varandra.

Annars mer bilar än vad jag räknat med och bra träff! smile

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Jop3 Chief Squad
2 juni 2013 · 36 Inlägg

Inga bilder? hmm

Chevrolet Camaro "F-bomb" (1975)
Helvete_racing Arg Snickare
2 juni 2013 · 875 Inlägg

Bilder o filmer nu. Skippa allt jävla gnäll för fan.

Mobeerg carzy
2 juni 2013 · 461 Inlägg

Tycker det är för jävla tråkigt o åka på bilträff utan däckrök, minns att bauhaus träffarna va svinväl då det fanns parkering för bilarna och en ruta för de sladdglada, men verkar bara vara jag som gillar däckrök även fast mestadels av folket står o kollar när det bränns däck, alla är vi olika ! smile
Har tyvärr inga bilder att dela med mig av!

Team BSG
Eric_Leif
2 juni 2013 · 31 Inlägg

Riktigt rolig träff , tack alla ! lol

Volvo 740 GLT "9500mil" (1990)
Mickius
2 juni 2013 · 4 670 Inlägg

Linköpingsträffen är bra mycke bättre nu för tiden! Finns börnruta vilket för mig är nåt jag vill se på en bilträff. Tycker mom blir sämre o sämre tyvärr

Almen11 Kasta inte bäver i trähus
2 juni 2013 · 265 Inlägg
Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
reacha Team Radioactive
2 juni 2013 · 166 Inlägg

Nice bilder, du fick me kärran min på 2 kort smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang