Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF 28 SEPTEMBER 20.00

Markus1987
1 oktober 2013 · 498 Inlägg

SpeedOfLight skrev:

Markus1987 skrev:

SpeedOfLight skrev:
Någon som fick nå foton på min vita Audi 100 och polarens blåa jetta mk1a, vi hade massa texter på rutorna, bl.a. hur långt vi hade kört för att komma dit. (jag hade 54 mil enkel väg, polaren 97 mil engel väg)

Tyvärr inga bilder på dessa men man såg ju bilarna iallafall och tyckte de var smått roligt att ni skrivit på framrutorna sådära tongue

Kul att iaf någon såg oss då vi körde våra "standardbilar" förra träffen körde jag min Audi A8 med 22" fälgar...
Men det va inte bara framrutorna som vi hade skrivit på om du kanske läste på de andra rutorna? wink

Nä, sidorutorna tänkte jag inte på, vad stod de för skoj på dom? big_smile

SpeedOfLight
1 oktober 2013 · 1 432 Inlägg

Vi hade lite olika texter:
Audin:
Quattrogirls does it on all four
Skicka mig ett SMS (mitt mobilnummer)
Let me hear you SCREAM

Jettan:
Kiss my owner
My other ride is your mom
Till salu - Snart (Hans telefonnummer)

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
SpeedOfLight
1 oktober 2013 · 1 432 Inlägg

Dock så e jag å polaren som åkte med mig sugen på att veta om någon har film eller info om han som burnade kopplingen i sin BMW i ett försök att ställa fast i cruisingtåget.. Det va riktigt fin burnout, synd bara att däcken stod still medans röken välde ut wink

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
DF Faderator
1 oktober 2013 · 228 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
Dock så e jag å polaren som åkte med mig sugen på att veta om någon har film eller info om han som burnade kopplingen i sin BMW i ett försök att ställa fast i cruisingtåget.. Det va riktigt fin burnout, synd bara att däcken stod still medans röken välde ut wink

Haha såg det men filmade inte tyvär big_smile Väldigt roligt å kolla på faktiskt big_smile

"Being second is to be the first of the ones who lose"
Volvo 940 "LTT" (1997)
SpeedOfLight
2 oktober 2013 · 1 432 Inlägg

DF skrev:

SpeedOfLight skrev:
Dock så e jag å polaren som åkte med mig sugen på att veta om någon har film eller info om han som burnade kopplingen i sin BMW i ett försök att ställa fast i cruisingtåget.. Det va riktigt fin burnout, synd bara att däcken stod still medans röken välde ut wink

Haha såg det men filmade inte tyvär big_smile Väldigt roligt å kolla på faktiskt big_smile

Ja vi stod typ 2-3m ifrån honom å jublade.... sen då doften nådde oss så nådde ju lyckas sitt esse...
Ja vi är båda lite sadistiska utav oss och ingen av oss gillar BMW tongue

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
svartp3ppar
2 oktober 2013 · 162 Inlägg

va de någon annan också som såg den nya AMG Mercan som stog o grillade kopplingen i cruisingtåget? tongue

Ju fortare du kör, ju mindre tid förbrukar du på vägen och därefter minskar risken för olyckor!
SpeedOfLight
2 oktober 2013 · 1 432 Inlägg

nä den missade jag, eldade han oxå så pass att det bolmade rök? För den jag såg, han trodde verkligen att han fick lös däcken så han gjorde en finfin rökshow

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
svartp3ppar
2 oktober 2013 · 162 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
nä den missade jag, eldade han oxå så pass att det bolmade rök? För den jag såg, han trodde verkligen att han fick lös däcken så han gjorde en finfin rökshow

aa rök gjorde det, men jag såg BMWn också, o de va dock inte i närheten av vad han gjorde!! tongue

Ju fortare du kör, ju mindre tid förbrukar du på vägen och därefter minskar risken för olyckor!
Noisehero Outlaw
2 oktober 2013 · 178 Inlägg

940hx35 skrev:

SpeedOfLight skrev:
nä den missade jag, eldade han oxå så pass att det bolmade rök? För den jag såg, han trodde verkligen att han fick lös däcken så han gjorde en finfin rökshow

aa rök gjorde det, men jag såg BMWn också, o de va dock inte i närheten av vad han gjorde!! tongue

Rök kom det från min bil, men det var varken toppapackning, däck eller koppling.
Och mycket av det!

Diesel, pilsner & hemkört
kolsvajansson
2 oktober 2013 · 875 Inlägg

940hx35 skrev:
va de någon annan också som såg den nya AMG Mercan som stog o grillade kopplingen i cruisingtåget? tongue

Stod en bit ifrån men kände att det luktade satan;)

LiLLShiiden
2 oktober 2013 · 223 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
Någon som fick nå foton på min vita Audi 100 och polarens blåa jetta mk1a, vi hade massa texter på rutorna, bl.a. hur långt vi hade kört för att komma dit. (jag hade 54 mil enkel väg, polaren 97 mil engel väg)

Så det var ni som ställde er brevid min bil! wink Den svarta 855:an som ställde sig snett! smile

SpeedOfLight
2 oktober 2013 · 1 432 Inlägg

LiLLShiiden skrev:

SpeedOfLight skrev:
Någon som fick nå foton på min vita Audi 100 och polarens blåa jetta mk1a, vi hade massa texter på rutorna, bl.a. hur långt vi hade kört för att komma dit. (jag hade 54 mil enkel väg, polaren 97 mil engel väg)

Så det var ni som ställde er brevid min bil! wink Den svarta 855:an som ställde sig snett! smile

Yepp de va vi det... Jag och Stripz

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang