Vad är det värsta som har hänt er i trafiken?

bonn-raggare
3 maj 2007 · 66 Inlägg

Vad är det värsta som har hänt er i trafiken?roll

VOLVO for life
Perss0n
3 maj 2007 · 435 Inlägg

var ute å gled på en gata i falun där det var mycket folk det var även mycket folk i bilen och så kommer det en rostig gammal passat och kör förbi tongue

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
dusty Living in the fastlane
3 maj 2007 · 2 616 Inlägg

fick ett stort stenskott i rutan i februari som fortfarande är kvar. hmm

carnageman Rallyförare
3 maj 2007 · 1 075 Inlägg

Det var en pajero som gick ut i vägrenen för att släppa förbi mig (trodde jag iallafall)
När jag ligger jämsides gör han en U-sväng, utan att kolla backspegel och döda vinkeln, han använde inte ens blinkers!!!
Det blev en dyr historia för honom....

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Robertson
3 maj 2007 · 36 Inlägg

De måste va när jag, brorsan och 2 kompisar va på väg till kusten förra sommaren. Brorsan körde och fick solen i ögonen innan en kurva.. Vi volta nog ett o ett halvt varv och stanna på taket. Alla klarade sig utan skador.

Flash Modo-fan från början till slut
3 maj 2007 · 330 Inlägg

Åkte med en polare i hans 200SX vintern -99.Låg ca 70 på E4 norrut mot Umeå.Ligger jämsides med en långtradare när en 65-årig "dam" kör ut rakt framför oss.
Efter en nästintill perfekt "T-bone" så stannar vi på en refug mitt emellan söder och norrgående körfält.
Trots att varken jag eller polaren hade bälten på oss så klarade vi oss nästintill oskadda,vi var bara lite ömma i huvudena eftersom vi trodde att en vägskylt som stod på refugen skulle komma in i bilen och därför kastade oss åt sidan.
Ingen i Passaten fick heller några allvarliga skador.men bägge bilar dog på plats. Hennes Passat blev ca 50 cm smalare och polarens 200 blev ca 50-75 ca kortare. Men ett intressant fakta är att hennes Passat (den hade gått ca 600 mil så jag antar att det var en 99:a) fick både motorn och växellåda bortslitna från sina respektive fästen och från varann, MEN hon KÖRDE den bort från vägen.

Stolt far till Freddy 18/12-08
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang