Cheva-38 på duettram (Update!, s.4 11/2)

loow Jävel
13 april 2012 · 2 018 Inlägg

Tack killar! Nu slipper jag känna att jag misslyckats. Jag har ju trots allt bara skjutit upp det lite smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
Hackev8
14 april 2012 · 2 121 Inlägg

litet häftigt bygge faktisk kommer följa detta när du sätter igång igen big_smile men diggar idéerna big_smile

joakim89
12 juni 2012 · 1 265 Inlägg

sätt igång igen?

loow Jävel
13 juni 2012 · 2 018 Inlägg

Först ska 960-t5an bli klar smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
Absinthe-Racing
18 juni 2012 · 310 Inlägg

Flytta karossen till ett 4-hjuldrivet typ Nissan Kingcab eller liknande ram och måla den som en krigare från WW2? Det skulle ju bli en rätt kaxig Jeep.

loow Jävel
19 juni 2012 · 2 018 Inlägg

Föredrar att åka lågt smile, annars hade det var en ide wink

You got to risk it, to get the biscuit :)
Absinthe-Racing
19 juni 2012 · 310 Inlägg

Annars finns det ju mycket risiga Cheva S10 som är billigare än Duetter i dessa dagar. Finns ju en heldel utgångs objekt egentligen om man tänker lite ekonomiskt! Byggen som kostar flera hundra tusen blir aldrig lika intressanta än dom som bygger på fantasi och klurighet och det brukar ofta gå hand i hand med lägre budget. Fortsätt med bygget för det kan bli svinbra!

loow Jävel
19 juni 2012 · 2 018 Inlägg

Absinthe-Racing skrev:
Annars finns det ju mycket risiga Cheva S10 som är billigare än Duetter i dessa dagar. Finns ju en heldel utgångs objekt egentligen om man tänker lite ekonomiskt! Byggen som kostar flera hundra tusen blir aldrig lika intressanta än dom som bygger på fantasi och klurighet och det brukar ofta gå hand i hand med lägre budget. Fortsätt med bygget för det kan bli svinbra!

Har en bekant som bygger sin pickup på en s10.
Men nu är ju min duettram typ klar så dumt att byta då tror ja smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
Absinthe-Racing
19 juni 2012 · 310 Inlägg

loow skrev:

Absinthe-Racing skrev:
Annars finns det ju mycket risiga Cheva S10 som är billigare än Duetter i dessa dagar. Finns ju en heldel utgångs objekt egentligen om man tänker lite ekonomiskt! Byggen som kostar flera hundra tusen blir aldrig lika intressanta än dom som bygger på fantasi och klurighet och det brukar ofta gå hand i hand med lägre budget. Fortsätt med bygget för det kan bli svinbra!

Har en bekant som bygger sin pickup på en s10.
Men nu är ju min duettram typ klar så dumt att byta då tror ja smile

Duette ramen är ju bra. Börjar bara bli svårt att hitta dom.

loow Jävel
20 juni 2012 · 2 018 Inlägg

Absinthe-Racing skrev:

loow skrev:

Absinthe-Racing skrev:
Annars finns det ju mycket risiga Cheva S10 som är billigare än Duetter i dessa dagar. Finns ju en heldel utgångs objekt egentligen om man tänker lite ekonomiskt! Byggen som kostar flera hundra tusen blir aldrig lika intressanta än dom som bygger på fantasi och klurighet och det brukar ofta gå hand i hand med lägre budget. Fortsätt med bygget för det kan bli svinbra!

Har en bekant som bygger sin pickup på en s10.
Men nu är ju min duettram typ klar så dumt att byta då tror ja smile

Duette ramen är ju bra. Börjar bara bli svårt att hitta dom.

Jo dom rostar friskt, och de flesta har väl gått till a-traktorer smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
JofooN Skrap
8 oktober 2012 · 2 098 Inlägg

Skit fränt. När fortsätter det hela? smile

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
loow Jävel
9 oktober 2012 · 2 018 Inlägg

Tackar smile Detta är undanstoppat ett tag framöver.. Har inget ritkigt startdatum tyvärr.
Har både 142an med 16v som ska bli klar och så ska 49an besiktigas och byggas om.

You got to risk it, to get the biscuit :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang