Toyota supra mkiv eurospec manuell prisfråga

TobbeTT
21 mars 2013 · 948 Inlägg

Beckis90 skrev:
Nu äger jag en riktigt fin euro spec supra!! smile

fränt! vill ha bilder och hur resan och köpet gick till smile

Eurospecen
17 april 2013 ·

TobbeTT skrev:

Beckis90 skrev:
Nu äger jag en riktigt fin euro spec supra!! smile

fränt! vill ha bilder och hur resan och köpet gick till smile

http://www.garaget.org/?car=326957

Timjoh
17 april 2013 · 453 Inlägg

Beckis90 skrev:
Grejjen är om du köper en bil från usa för 200 000 blir det runda slängar 300 000 med tull moms å frakt.  Ang. Bilen i fråga är den relativt nära original samt alla utbytta delar medföljer.   Min erfarenhet säger att priset är helt ok.. finns ju knappt några vänsterstyrda eurospec supror som är manuell.. på marknaden.. men jag kan som sagt ha fel men i mitt huvud är den värd 300k+ till rätt köpare.   Rätta mig gärna om jag har fel smile

Kul att du hittade en som passar dig, upp med lite bilder smile

Men det hade inte kostat 100k att ta hem bilen från usa långt ifrån. Va i kontakt med en seriös firma som importerar nyare pickisar från usa, och med tull frakt moms hela köret, så va det inte i närheten av några 100k smile samt gör du allt själv blir det ännu billigare.

Beckis90
17 april 2013 · 20 Inlägg

Dom siffrorna får inte jag fram. Köper du en bil för 200 000 svenska kronor så är tull + moms på hela beloppet (200 000x1.37=74 000 kr) Så 200 000+74 000+ frakt, försäkring samt mellanhanden så är du garanterat uppe på 300 000kr.

Toyota Supra "EURO spec" (1994)
Beckis90
17 april 2013 · 20 Inlägg

Till råga på det så han jag ha uppe min bil drygt en timme innan den blev låst... tack och bock garaget.

Toyota Supra "EURO spec" (1994)
SportPilot Ubåtsingenjör
17 april 2013 · 7 232 Inlägg

Beckis90 skrev:
Till råga på det så han jag ha uppe min bil drygt en timme innan den blev låst... tack och bock garaget.

va fan låste de den för ? lägg upp bilder i galleriet så vi får se den ändå

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
tobbeh78 !
17 april 2013 · 543 Inlägg

Varför skulle dom låsa en supra som är precis upplagd, låter ju märkligt.

Trött och bitter?? javisst!
TobbeTT
18 april 2013 · 948 Inlägg

Hur tusan kan garaget "låsa" en toyota supra wink

prosty Rackeltrimmare
19 mars 2014 · 62 Inlägg

Gammal tråd men rolig läsning smile Jag hann titta på ett gäng Supror innan jag fick köpa den jag nu har. Det är min andra Supra. Har haft bekantskaper med flera. Den första jag ägde var den finaste jag någonsin sett (men det är ju 6 år sen som jag köpte den oh 5 år sen jag sålde) Denna är riktigt nice som jag har nu. Ska du hitta en fin BPU supra Vänsterstyrd och manuell får man betala .. Sen finns det ju dom som har tur. Jag gav långt över 200 för min iaf, ångrar mig inte. Med lite fix på denna , byta lite bussningar osv så kommer denna vara i gott skick och garanterat en av de finare i landet. Denna bil som gått 6000 mil som var ute och nu finns på blocket tittade jag på bla, hade lagt HP på den. Det var ett lik i mina ögon. Denna bil är mycket mycket finare, har gått 12700 mil. Mil är inte alltid allt.

..::prosty::..
94 Supra LHD Eurospec 6-Speed
Black/Black
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang