Imponerande sladdspår och burnouter runt rödån väg 195

DusanMandick Random Hero
5 april 2014 · 4 047 Inlägg

Varje vår-sommar är det nya slddspår cm från diken, 200m långa burnouter mm. Vore kul o veta vem de är som kör här, tror de är fler folk som undrar över dessa spår. Det är en hel del vill ja lova för er som inte sett!

Hatten av för de långa spåren mot hjo hållet där det ser ut som det övats starter!

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
trubbelturbo
5 april 2014 · 1 460 Inlägg

Du har ingen bild? Skulle varit intressant att se, folk må kalla mig barnslig men jag blir oerhört fascinerad över svarta spår på asfalt big_smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Dr_struts
5 april 2014 · 1 861 Inlägg

Svarta spår är mysigt! :3 Så länga man håller sig en bit från annat folk så man inte stör så! big_smile

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
5 april 2014 · 17 486 Inlägg

Dr_struts skrev:
Svarta spår är mysigt! :3 Så länga man håller sig en bit från annat folk så man inte stör så! big_smile

På LV 169 på Tjörn finns det ett par rediga ritningar i vägen ett "par hundra meter" på ett öde parti. Ser dessa dagligen. Kan ju filma om ni vill?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Dr_struts
5 april 2014 · 1 861 Inlägg

Ta lite bilder om du har ork! ^^ Kan delta själv med lite bilder när jag har tid!

Ford Sierra GT "Tredje gången gillt" (1992)
JBPictures
7 april 2014 · 930 Inlägg

Kan säga att jag bor precis mitt i Rödån! Ja trådskaparen vet hur stort det är haha wink Den som är störst bidragande till dessa spår finns tyvärr ej med på garaget vad jag vet. Men det är iallafall denna bilen



Vet en del då det dessutom är min hyresvärds son smile
Sen är det vissa 740 T5 och andra blandade volvos som bidrar.

Senast redigerat av Jimpstyle (7 april 2014)

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643
Evildan
7 april 2014 ·

Hybridsmurfen skrev:

Dr_struts skrev:
Svarta spår är mysigt! :3 Så länga man håller sig en bit från annat folk så man inte stör så! big_smile

På LV 169 på Tjörn finns det ett par rediga ritningar i vägen ett "par hundra meter" på ett öde parti. Ser dessa dagligen. Kan ju filma om ni vill?

Sådär kan du inte hålla på och göra med Priusen, folk blir avis wink

DusanMandick Random Hero
7 april 2014 · 4 047 Inlägg

Jasså de var den! den jäkeln har många däck antar jag för han börnar varenda träff! hatten av till detta iaf, ni som kör mellan hjo-jönköping kan inte missa detta vill ja lova! ja brukar inte lägga upp trådar o när ja väl gör de så är det nåt utöver de vanliga som inträffat! smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Germax
7 april 2014 · 12 086 Inlägg

För några år sedan va det 5km långa burnspår mellan Motala och Vadstena, förvånande hur däcken håller så länge smile

Ang Volvon med V8, nu bor ju inte jag i en låten håla mitt i ingenstans, men hade någon gjort samma sak lika nära mitt hus hade jag ju sänkt honom med pansarskott, eller motsvarande tongue

Senast redigerat av Germax (7 april 2014)

Jimmy_N Makaronborrare
8 april 2014 · 993 Inlägg

Germax skrev:
För några år sedan va det 5km långa burnspår mellan Motala och Vadstena, förvånande hur däcken håller så länge smile

Ang Volvon med V8, nu bor ju inte jag i en låten håla mitt i ingenstans, men hade någon gjort samma sak lika nära mitt hus hade jag ju sänkt honom med pansarskott, eller motsvarande tongue

Hade det varit vid mitt hus hade jag bjussat på en uppsättning bakdäck wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang